Ogłaszaj się z głową! Nasz poradnik

Redakcja
W naszym biurach ogłoszeń na klientów czekają fachowcy, którzy z chęcią podpowiedzą w jaki sposób najlepiej się ogłaszać.
W naszym biurach ogłoszeń na klientów czekają fachowcy, którzy z chęcią podpowiedzą w jaki sposób najlepiej się ogłaszać. Magda Weidner
Udostępnij:
Zanim zamieścisz ogłoszenie w prasie lub internecie warto dobrze przeanalizować oferty i wybrać tę najlepszą.

- Klienci przeważnie kierują się tylko jednym kryterium, a mianowicie ceną, jaką muszą zapłacić za ogłoszenie - twierdzą specjaliści z branży. - Tymczasem warto zapytać o liczbę odbiorców, zasięg, a przede wszystkim o koszt dotarcia do pojedynczego czytelnika.

,,Gazeta Lubuska” jest pod tym względem na lokalnym rynku bezkonkurencyjna. Od poniedziałku do piątku czyta nas codziennie od ok. 103 do 107 tysięcy osób, a magazyn ponad 177 tys. Czytelników. Tymczasem sobotnie wydanie ,,Faktu” trafia do 51.647 osób, ,,Gazety Wyborczej” do 15.509, a ,,Super Expressu” do 6.402 odbiorców (źródło: PBC, październik 2012- marzec 2013, realizacja Millward Brown).

Swoim zasięgiem obejmujemy całe województwo, zahaczamy też o woj. dolnośląskie (Głogów i Polkowice), wielkopolskie (powiat nowotomyski i wolsztyński) i zachodniopomorskie (powiat międzychodzki, myśliborski i choszczeński).

- Duży nakład i obszar, na którym ukazuje się nasza gazeta sprawiają, że mamy najniższy w regionie koszt dodarcia do pojedynczego odbiorcy - podkreśla Jolanta Skierska, kierownik biura ogłoszeń ,,Gazety Lubuskiej” w Zielonej Górze. - Warto wziąć pod uwagę te dane przy planowaniu emisji ogłoszeń, szczególnie o przetargach. Większa liczba odbiorców to większa szansa na znalezienie najlepszego wykonawcy lub kupca.

Dobrze też wiedzieć że Czytelnicy ,,Gazety Lubuskiej” i portalu ,,GL” to dwie różne grupy odbiorców. Ogłaszając się także w interneciedocieramy dodatkowo do  ok. 21 tys. osób dziennie (dane Gemius - średnia za czerwiec).

Na co mogą liczyć klienci biura ogłoszeń ,,Gazety Lubuskiej”? Jolanta Skierska wylicza:

  • czas oczekiwania na emisję reklamy jest bardzo krótki i wynosi 2-3 dni
  • nie pobieramy dodatkowych opłat za kolor
  • klient może zażyczyć sobie inną stronę niż ogłoszeniowa
  • w cenie jest opracowanie graficzne. Wystarczy przesłać tekst, a nasi graficy zajmą się resztą. Przed drukiem reklamy zawsze prosimy klienta o akceptację.
  • razem z fakturą wysyłamy egzemplarz gazety, w której ukazało się ogłoszenie, a na zyczenie także plik w formacie pdf
  • wszystkie ogłoszenia o przetargach i komunikaty są automatycznie umieszczane na trzy dni w naszym portalu internetowym bez żadnych dodatkowych opłat
  • można zamówić ogłoszenie tylko na stronie internetowej (cena niższa niż w gazecie)
  • wszystkie formalności można załatwić bez wizyty w biurze ogłoszeń. Wystarczy wyłać mail lub fax
  • zlecenie można złożyć także w naszych oddziałach w Zielonej Górze, Gorzowie, Głogowie, Międzyrzeczu, Słubicach, Żarach, oraz w agencjach reklamowych w Wolsztynie, Lesznie, Sławie, Zbąszynku, Gubinie i Poznaniu
  • ogłoszenie można zlecić także do innych dziesięciu gazet, które podobnie jak ,,Gazeta Lubuska” należą do grupy ,,Media Regionalne”.

Nasi pracownicy mają dużą wiedzą i doświadczenie, dysponują danymi statystytycznymi i wynikami badań. Każdemu zleceniodawcy potrafią dobrać ofertę, z której będzie zadowolony. Doradzą formę ogłoszenia, jego zasięg, a nawet podpowiedzą, w jakim dniu najlepiej je wydrukować. Warto zatem, nawet przy najmniejszym ogłoszeniu, zasięgnąć rady naszych specjalistów, aby  mieć pewność, że pieniądze na reklamę zostały dobrze wydane.

Kontakt do biura ogłoszeń w Zielonej Górze:
[email protected], tel. 68 32488 11, fax. 68 324 88 15.

Zobacz, jak jeszcze można reklamować się w internecie.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie