- Klienci przeważnie kierują się tylko jednym kryterium, a mianowicie ceną, jaką muszą zapłacić za ogłoszenie - twierdzą specjaliści z branży. - Tymczasem warto zapytać o liczbę odbiorców, zasięg, a przede wszystkim o koszt dotarcia do pojedynczego czytelnika.
,,Gazeta Lubuska” jest pod tym względem na lokalnym rynku bezkonkurencyjna. Od poniedziałku do piątku czyta nas codziennie od ok. 103 do 107 tysięcy osób, a magazyn ponad 177 tys. Czytelników. Tymczasem sobotnie wydanie ,,Faktu” trafia do 51.647 osób, ,,Gazety Wyborczej” do 15.509, a ,,Super Expressu” do 6.402 odbiorców (źródło: PBC, październik 2012- marzec 2013, realizacja Millward Brown).
Swoim zasięgiem obejmujemy całe województwo, zahaczamy też o woj. dolnośląskie (Głogów i Polkowice), wielkopolskie (powiat nowotomyski i wolsztyński) i zachodniopomorskie (powiat międzychodzki, myśliborski i choszczeński).
- Duży nakład i obszar, na którym ukazuje się nasza gazeta sprawiają, że mamy najniższy w regionie koszt dodarcia do pojedynczego odbiorcy - podkreśla Jolanta Skierska, kierownik biura ogłoszeń ,,Gazety Lubuskiej” w Zielonej Górze. - Warto wziąć pod uwagę te dane przy planowaniu emisji ogłoszeń, szczególnie o przetargach. Większa liczba odbiorców to większa szansa na znalezienie najlepszego wykonawcy lub kupca.
Dobrze też wiedzieć że Czytelnicy ,,Gazety Lubuskiej” i portalu ,,GL” to dwie różne grupy odbiorców. Ogłaszając się także w interneciedocieramy dodatkowo do ok. 21 tys. osób dziennie (dane Gemius - średnia za czerwiec).
Na co mogą liczyć klienci biura ogłoszeń ,,Gazety Lubuskiej”? Jolanta Skierska wylicza:
- czas oczekiwania na emisję reklamy jest bardzo krótki i wynosi 2-3 dni
- nie pobieramy dodatkowych opłat za kolor
- klient może zażyczyć sobie inną stronę niż ogłoszeniowa
- w cenie jest opracowanie graficzne. Wystarczy przesłać tekst, a nasi graficy zajmą się resztą. Przed drukiem reklamy zawsze prosimy klienta o akceptację.
- razem z fakturą wysyłamy egzemplarz gazety, w której ukazało się ogłoszenie, a na zyczenie także plik w formacie pdf
- wszystkie ogłoszenia o przetargach i komunikaty są automatycznie umieszczane na trzy dni w naszym portalu internetowym bez żadnych dodatkowych opłat
- można zamówić ogłoszenie tylko na stronie internetowej (cena niższa niż w gazecie)
- wszystkie formalności można załatwić bez wizyty w biurze ogłoszeń. Wystarczy wyłać mail lub fax
- zlecenie można złożyć także w naszych oddziałach w Zielonej Górze, Gorzowie, Głogowie, Międzyrzeczu, Słubicach, Żarach, oraz w agencjach reklamowych w Wolsztynie, Lesznie, Sławie, Zbąszynku, Gubinie i Poznaniu
- ogłoszenie można zlecić także do innych dziesięciu gazet, które podobnie jak ,,Gazeta Lubuska” należą do grupy ,,Media Regionalne”.
Nasi pracownicy mają dużą wiedzą i doświadczenie, dysponują danymi statystytycznymi i wynikami badań. Każdemu zleceniodawcy potrafią dobrać ofertę, z której będzie zadowolony. Doradzą formę ogłoszenia, jego zasięg, a nawet podpowiedzą, w jakim dniu najlepiej je wydrukować. Warto zatem, nawet przy najmniejszym ogłoszeniu, zasięgnąć rady naszych specjalistów, aby mieć pewność, że pieniądze na reklamę zostały dobrze wydane.
Kontakt do biura ogłoszeń w Zielonej Górze:
[email protected], tel. 68 32488 11, fax. 68 324 88 15.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?