PKO Bank Polski oddaje pieniądze swoim klientom. "Nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku"

OPRAC.:
Magdalena Walczak-Grudzka
Magdalena Walczak-Grudzka
- Z przyczyn technicznych, u niektórych klientów nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku. Przepraszamy - poinformował PKO BP.
- Z przyczyn technicznych, u niektórych klientów nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku. Przepraszamy - poinformował PKO BP. Mariusz Kapała
PKO BP przyznał, że niektórym klientom błędnie zostały naliczone opłaty za prowadzenie rachunku. Oficjalny komunikat dla klientów został opublikowany na stronie internetowej banku a także w mediach społecznościowych. PKO BP oddaje klientom pieniądze. Czytaj więcej w dalszej części artykułu.

PKO BP oddaje pieniądze klientom

- Z przyczyn technicznych, u niektórych klientów nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku. Przepraszamy i w najbliższych dniach będziemy zwracać niepoprawnie pobrane kwoty – nie musicie składać reklamacji w tej sprawie - poinformował bank PKO w komunikacie na swojej stronie oraz w mediach społecznościowych.

Jak wyjaśniają przedstawiciele banku, utrudnienia dotyczą tylko opłat za prowadzenie rachunku.

Nowe informacje PKO BP opublikował w poniedziałek (3 października). W komunikacie na Twitterze czytamy: - Aktualizacja: wszystkie niepoprawnie pobrane opłaty zostały zwrócone.

PKO BP oddaje pieniądze. "Nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku"

Jak zapewnia PKO BP, kwoty zostaną klientom zwrócone automatycznie. Nie trzeba składać reklamacji, nie jest potrzebny żaden wniosek, kontakt z infolinią ani osobiste stawienie się w jednym z oddziałów banku.

PKO BP to największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów. Liczba klientów PKO BP sięga 11,5 miliona.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Strefa Biznesu - Sytuacja na rynku pracy w 2023 roku

Materiał oryginalny: PKO Bank Polski oddaje pieniądze swoim klientom. "Nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku" - Gazeta Pomorska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska
Dodaj ogłoszenie