Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Prawdy i mity na temat reklamy

Redakcja
W dniach 13-14 czerwca Uniwersytet Zielonogórski organizuje imprezę popularno-naukową "Festiwal Nauki". Głównym celem festiwalu jest popularyzacja, upowszechnianie i propagowanie nauki oraz sztuki.

Reklama to nieodzowny element życia współczesnego człowieka, który ma na celu pomóc mu w wyborze pożądanego produktu/usługi, udogodnić jego funkcjonowanie poprzez podsuwanie mu "gotowych recept" na życie.
Autorzy w swoim wystąpieniu pragną zapoznać zainteresowanych z istotą reklamy jako formą skutecznego komunikowania się producenta z odbiorcą/ klientem.

W ramach wystąpienia przedstawione zostaną informacje wraz z przykładami dotyczące: przyczyn zmian postaw wobec reklamy, funkcji reklamy, hierarchii efektów reklamy, strategii reklamy i inne pod kątem zaobserwowanych prawd i mitów na temat reklamy. Autorzy omówią techniki wpływu społecznego wykorzystywane w reklamie takie jak: zasada autorytetu, reguła wzajemności, stereotypy, przybliżą powszechnie stosowane w reklamie technik perswazyjne - czyli odpowiednie ukształtowanie tekstu w reklamie tak, aby bardziej oddziaływała na nasze emocje i zachowania.

Mity i prawdy o reklamie zostaną zidentyfikowane poprzez analizę roli języka w reklamie, dobór treści prezentowanej reklamy (np. scenki rodzajowe, slogany reklamowe itp.), oddziaływanie podprogowe, oddziaływanie mediów oraz to czy reklama jest przygotowana w sposób prawny i etyczny. Wykład poprowadzą: dr inż. Anetta Barska, dr Janusz Śnihur i mgr Mariola Michałowska.

Wykład odbędzie się 14 czerwca o godz. 10.00 oraz 11.30 w sali 110 A-0 na Wydziale Ekonomii i Zarządzania przy ul. Podgórnej 50.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska