W słubickim biurze obsługi klienta urywały się telefony. Pracownicy rozkładali ręce. - Mamy poważną awarię urządzenia, trzeba sprowadzić część z Polski, a to trwa - tłumaczą.
Na pytanie, kiedy będzie znowu można korzystać z interentu za pośrednictwem Vectry, padała ta sama odpowiedź. - Może za dwie godziny, a może jutro...
Rzecznik prasowy Vectry SA Krzysztof Stefaniak powiedział nam dzisiaj o 16.00, że przyczyną problemu jest uszkodzona karta procesorowa w głównej słubickiej centrali Vectry. - Kurier już przywiózł kartę do Słubic, teraz trwa naprawa. Sądzimy, że to potrwa do północy - powiedział nam przed chwilą K. Sefaniak.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?