"PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" podsumował obecność medialną największych festiwali muzycznych od 1 czerwca do 13 września 2015 r. Pod względem promocji najbardziej zyskał Open'er Festival. Wartość ekwiwalentu reklamowego oszacowano na 36 mln zł. Na blisko 10 mln zł mniej wycenione zostały materiały na temat Przystanku Woodstock. Na podium znalazł się także OFF Festival - wartość ekwiwalentu publikacji nawiązujących do wydarzenia wyniósł niemal 18 mln zł.
Woodstock liderem pod względem liczby publikacji
Zdecydowanie najwięcej w mediach było odniesień o festiwalu organizowanym przez fundację Jurka Owsiaka. 30 proc. informacji na temat analizowanych wydarzeń należała do Przystanku Woodstock - 19,4 tys. materiałów. Najwięcej materiałów w nawiązaniu do tej imprezy ukazało się na portalu Gazetalubuska.pl (137 publikacji) i w Programie Trzecim Polskiego Radia (120).
Open'er tym razem uplasował się na drugim miejscu (11,3 tys. materiałów), przed Off Festival (6,7 tys.). W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych eventów muzycznych znaleźli się także Jarocin Festiwal (4,7 tys.), Orange Warsaw Festival (4,2 tys.), Kraków Live Festival (4 tys.), Tauron Nowa Muzyka (2,3 tys.), Impact Festival (1,4 tys.), Audioriver (1,4 tys.) i Festiwal Legend Rocka (1,2 tys.).
Wszystkie informacje o Przystanku Woodstock 2015:**Przystanek Woodstock 2015 - galeria zdjęć, artykuły**
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?