Błąd wystąpił o północy z 28 lutego na 1 marca. Prawdopodobnie dotyczy właśnie zmiany daty. Dotknął starszych modeli konsol (grubuch PS 3). Posiadacze nowych modeli slimów nie muszą się tym kłopotem zamartwiać.
Problemem jest połączenie z PSN oraz zsynchronizowanie trofeów. W tym jednak kłopot, że przez to nie można grać nawet w trybie dla pojedynczego gracza. Odłączenie konsoli od Internetu problemu też nie rozwiązuje.
Otrzymaliśmy od SCE oficjalne stanowisko w tej sprawie
Mamy świadomość, że wielu z Was ma problemy z podłączeniem się do PlayStation Network oraz użytkowaniem konsol PlayStation 3.
Wygląda na to, że nowe modele konsoli (120 i 250 GB)nie są objęte tym problemem.
Zawęziliśmy listę przyczyn jakie do tego doprowadziły i nasi inżynierowie pracują nad przywróceniem połączeń cały czas.
Przepraszamy za wszelkie wynikające z tego niedogodności i doceniamy Waszą cierpliwość, kiedy pracujemy nad opanowaniem sytuacji.
Kiedy tylko w tej sprawie pojawią się dalsze informacje natychmiast przekażemy je dalej.
Informacje o rozwiązaniu problemu pojawią się również na naszej oficjalnej stronie (pl.playstation.com) oraz w Centrum Obsługi Klienta PlayStation (801 230 000).
Zespół SCE Polska
Nieoficjalnie mówi się, że problem ma zostać rozwiązany do północy z 1 na 2 marca.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?