Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rachunki firmy Multimedia mogą być wadliwe!

(roch)
Mimo zapewnień firmy Multimedia, że będzie lepiej, gorzowianie nadal dostają dziwne rachunki za telefon i kablówkę albo... nie dostają ich w ogóle.

Te problemy mają ponoć zniknąć już w grudniu, ale nasi czytelnicy nie za bardzo w to wierzą.

- Diabli mnie biorą, bo zaczął się nowy miesiąc, a ja wciąż nie mam rachunku za poprzedni. Jestem emerytem i muszę planować wydatki bardzo dokładnie - powiedział nam wczoraj
Ryszard Grzybowski z ul. Garbary. Dodał, że ostatnio taki bałagan stał się normą. Każdy mówi co innego
To kolejne skargi od gorzowian na złe traktowanie klientów przez Multimedia, jakie odbieramy w ostatnim czasie. O kłopotach z rachunkami pisaliśmy ostatnio 16 października w artykule "Uważaj na rachunki z błędami!". Rzeczniczka Multimediów tłumaczyła wówczas, że problemy już się powinny skończyć. Tymczasem zadyma trwa nadal. - Jednego dnia dostałam aż trzy różne rachunki, na każdym były inne kwoty. Płacę regularnie, a tu mi jakieś zaległości wyliczają - denerwowała się wczoraj pani Regina z ul. Sportowej (nie chciała nazwiska w gazecie). Także Marcin Klimczak z ul. Armii Polskiej kolejny raz dostał rachunek z rzekomą niedopłatą. - Kilka razy już usiłowałem tę sprawę załatwić. Za każdym razem inny urzędnik co innego mi odpowiadał. Tam jest totalny bałagan! - złościł się wczoraj.

.

Czytelnicy narzekają też na długie kolejki w biurze obsługi klienta i takie same w call center. Sprawdziliśmy. We wtorek po południu w call center kolejka sięgała 68 osób, a to oznaczało dobrą godzinę wiszenia na telefonie.

Skargi na Multimedia docierają też do miejskiego rzecznika praw konsumentów. - Aż trudno wyliczyć, w ilu sprawach już interweniowaliśmy. Pomagamy zwłaszcza, kiedy klienci dostają podwójne rachunki - powiedział nam wczoraj rzecznik Andrzej Wawrzyński. Zapewnił, że jego biuro pomoże każdemu, kto tylko się zgłosi.

Nie będzie odsetek

Multimedia tłumaczą, że nadal usprawniają swój system bilingowy Tytan, do którego wpisały ponad 600 tys. klientów w całym kraju. - Zdajemy sobie sprawę z niedoskonałości procesu dostarczania faktur w odpowiednim terminie. Zapewniam, że nie będziemy naliczać żadnych odsetek za spóźnione opłaty - powiedziała nam Agata Szczyglińska z Multimediów. Tłumaczyła, że jeśli ktoś dostał wadliwą fakturę, to niestety musi odstać swoje w biurze, bo poprawkę trzeba wprowadzić do systemu. - Wszystkie niedogodności powinny się zakończyć w grudniu - zapewniła.

W Gorzowie telewizję kablową Multimediów ma 30 tys. abonentów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska