Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Regulamin plebiscytu Hit Lata 2011

Redakcja
Mariusz Kapała
Redakcja "Gazety Lubuskiej" plebiscyt Hit Lata przeprowadza już po raz czwarty.

I. Informacje o Plebiscycie

1. Organizatorem Plebiscytu są Media Regionalne Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oddział w Zielonej Górze, al. Niepodległości 25, wydawca dziennika "Gazeta Lubuska".
2. Głosowanie w Plebiscycie ustala się na okres: od 6 maja 2011 r. do 25 września 2011 r.
3. Plebiscyt ma charakter otwarty. Przedmiotem Plebiscytu jest wybranie najpopularniejszych imprez organizowanych w okresie od 30 kwietnia 2011 r. do 20 września 2011 r.
4. Ogłoszenie wyników Plebiscytu nastąpi na stronie www.gazetalubuska.pl/hitlata i na łamach "Gazety Lubuskiej".
5. Osobą nadzorującą Plebiscyt ze strony Organizatora jest:

- Zdzisław Haczek, [email protected], tel. 68 324 88 05

6. Wszystkie wątpliwości dotyczące Plebiscytu należy wyjaśniać z powyższą osobą wyłącznie w formie korespondencji pisemnej pod adresem Gazeta Lubuska al. Niepodległości 25, 65-042 Zielona Góra, bądź e-mail: [email protected].

II. Zasady Plebiscytu

Plebiscyt polega na wyborze przez Czytelników "Gazety Lubuskiej" hitów lata 2011.
1. Udział w plebiscycie biorą najciekawsze zdaniem Czytelników "Gazety Lubuskiej" imprezy - laureaci, które odbyły się w 2010 roku oraz zgłoszone przez Czytelników propozycje. Zgłoszenia można przesyłać na adres: [email protected] do dnia 20 września 2011 r.
2. Głosowanie
Głosowanie w Plebiscycie odbywa się za pośrednictwem SMS-ów w terminie od 6 maja 2011 r. do 25 września 2011 r. do godziny 15.00. SMS-y należy przesyłać na numer 72069 w treści wpisując prefiks HIT oraz przypisany numer porządkowy (np. HIT.1). Koszt SMS-a to 2,46 zł z VAT.

3. W plebiscycie można głosować na te hity, które uzyskały największą liczbę głosów w roku ubiegłym oraz na imprezy zgłoszone w sposób określony w rozdziale II punkcie 1 w terminie od 6 maja 2011 r. do 25 września 2011 r. Lista Hitów Lata z przypisanym prefiksem i numerem do głosowania, które uzyskały w 2010 największą liczbę głosów:
Święto Pieczonego Kurczaka w Deszcznie, SMS o treści HIT.1
Dni Wędrzyna - Święto 17. Wielkopolskiej Brygady Zmechanizowanej, SMS o treści HIT.2
III Piknik "Wszyscy Razem" , SMS o treści HIT.3
Festiwal Piosenki Rosyjskiej , SMS o treści HIT.4
Międzynarodowy Festiwal Rockowy "Rock Nocą" , SMS o treści HIT.5
Festiwal Kino Poza Kinem - Filmowa Góra , SMS o treści HIT.6

III. Nagradzanie

1. W plebiscycie "Hity lata 2011" nagrodzonych zostanie co najmniej 5 imprez , które otrzymają największą liczbę oddanych głosów. Laureaci otrzymają pamiątkowe dyplomy promocję i patronat "GL" nad edycją w 2012 r.

IV. Warunki uczestnictwa

1. Uczestnicy Plebiscytu wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez Media Regionalne Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, oddział w Zielonej Górze al. Niepodległości 25.
2. Organizator informuje, że zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto uczestnikowi Plebiscytu przysługuje prawo wglądu do własnych danych oraz ich poprawiania.
3. Osoby biorące udział w plebiscycie wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych bezpośrednio z realizacją Plebiscytu przez Media Regionalne Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, oddział w Zielonej Górze al. Niepodległości 25.

V. Postanowienia końcowe

1. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Plebiscytu. Udział w Plebiscycie jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. Organizatorowi przysługuje wyłączne prawo do wyłonienia zdobywców nagród w oparciu o zasady określone w niniejszym Regulaminie.
3. Jedna osoba może wysłać dowolną ilość SMS-ów.
4. Wysłanie SMS-a zgodnego z podanym w punkcie 2 wzorem jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem.
5. W przypadku odstępstw od podanego w rozdziale II punkcie 2 wzoru SMS (nie dotyczy numeru kandydata), nie zostanie on uwzględniony.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku gdy treść SMS-a jest wadliwa z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za SMS-y, które nie dotrą do Organizatora z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8. Uczestnik plebiscytu poprzez wysłanie SMS-a z głosem na wybraną osobę, zamawia wiadomość informacyjno-reklamową sponsora plebiscytu i/lub partnerów reklamowych organizatora. Wysyłanie wiadomości może być zablokowane po wysłaniu SMS-a zawierającego słowo "STOP" zamiast opcji głosowania. Koszt SMS-a 2,46 zł z VAT.
9. Ewentualne reklamacje uczestników Plebiscytu są przyjmowane do dnia 3 października 2011 r. wyłącznie w trybie korespondencji na adres: Media Regionalne Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze al. Niepodległości 25.
10. Spory odnoszące się i wynikające z udziału w Plebiscycie będą rozwiązywane przez organizatora Plebiscytu. Wszelkie decyzje organizatora będą wiążące i ostateczne.
11. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Plebiscycie. Dotyczy to w szczególności zmian poszczególnych czynności konkursowych oraz specyfikacji nagród.
12. Organizator ustanawia adres korespondencyjny związany z zapytaniami dotyczącymi plebiscytu: Media Regionalne Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze al. Niepodległości 25, [email protected]

Zaplanuj wolny czas - koncerty, kluby, kino, wystawy, sport

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska