Skoda Karoq Sportline i Scout. SUV w wersjach dla koneserów

    Skoda Karoq Sportline i Scout. SUV w wersjach dla koneserów

    Wojciech Frelichowski; Cykl powstał we współpracy z marką Skoda

    Aktualizacja:

    Skoda Karoq Sportline
    1/7
    przejdź do galerii

    Skoda Karoq Sportline ©Skoda

    Skoda jest jednym z tych producentów samochodów dla szerokiej rzeszy nabywców, który oferuje swoje SUV-y w różnych wersjach stylistycznych i wyposażeniowych. Wkrótce model Karoq będzie dostępny w wersjach Sportline i Scout.
    Wersja Sportline to propozycja dla nabywców, którzy preferują SUV-y o dynamicznym charakterze, zarówno jeśli chodzi o stylistykę, jak i napęd. Zewnętrzne cechy modelu Karoq Sportline to m.in. nowe zderzaki podkreślające sportowy charakter auta. Podobnie jak przyciemniane szyby, czarne relingi oraz emblematy Sportline na przednich błotnikach.
    Auto otrzymało też nowe obręcze kół ze stopów lekkich we wzorze Mytikas w rozmiarze 18 cali. W opcji oferowane są 19-calowe obręcze Vega w kolorze antracytowym.
    Skoda Karoq Sportline Skoda

    Ekspresyjny styl cechuje również kabinę, w której dominującym kolorem jest czerń. Czarne są sportowe fotele, perforowana skóra, którą obszyto kierownicę, podsufitka oraz słupki dachowe. Z ciemnymi elementami kontrastują nakładki na pedały z nierdzewnej stali.

    We wnętrzu zastosowano również nowoczesne technologie. Karoq Sportline może zostać wyposażony w cyfrowy zestaw wskaźników - Acvive Info Display. Kierowca ma możliwość dopasowania wyświetlanych informacji do swoich indywidualnych preferencji. Może np. ustawić tryb wyświetlania zegarów, ale może je też zastąpić prędkościomierzem w formie wyświetlanych cyfr. Może też ustawić wyświetlanie informacji dotyczących samochodu, np. aktualnego zużycia paliwa i zasięgu, jaki można pokonać z aktualnym zapasem paliwa w zbiorniku. Jest dodatkowy tryb wyświetlania, w którym centralnie umieszczono obrotomierz oraz informację o aktualnej prędkości.

    W opcji oferowany będzie zestaw usług Skoda Connect z modułem LTE oraz połączenie Wi-Fi. Jest też pakiet usług z gamy Care Connect, w tym funkcja Emergency Call, która podwyższa poziom bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów. Funkcja ta uruchamia się automatycznie po aktywacji jednego z urządzeń wskazujących, że doszło do wypadku. Wówczas auto samodzielnie ustanawia głosowe i cyfrowe połączenie z centrum alarmowym, przekazując dyżurnemu niezbędne informacje na temat zderzenia.

    Producent zaproponuje model Karoq Sportline w czterech wersjach silnikowych - dwóch benzynowych i dwóch wysokoprężnych. Wszystkie silniki są turbodoładowane i z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wśród jednostek benzynowych są to silniki 1.5 TSI 150 KM i 2.0 TSI 190 KM, który zarezerwowany tylko dla tej wersji. Jednostka współpracuje z automatyczną skrzynią DSG i napędem 4x4. Słabszy silnik benzynowy występuje ze skrzynią manualną lub w opcji z DSG. Także w opcji silnik będzie oferowany z napędem 4x4 i standardowo z przekładnią DSG.
    W wersjach wysokoprężnych wystąpi silnik 2.0 TDI, który będzie dostępny w dwóch zakresach mocy 150 lub 190 KM. W tej pierwszej wersji, w konfiguracji z manualną skrzynią biegów, napędzane są przednie koła (w opcji jest napęd 4x4). W mocniejszej odmianie ze skrzynią DSG napęd 4x4 będzie w standardzie.

    https://www.motofakty.pl/artykul/skoda-karoq-sportline-i-scout-suv-w-wersjach-dla-koneserow.htmlInny charakter ma Skoda Karoq Scout. To bardziej uterenowiona wersja tego modelu. Terenowe cechy auta podkreślają takie elementy, jak nakładki na koła oraz 18-calowe polerowane obręcze ze stopów lekkich w antracytowym odcieniu. Wygląd nadwozia uzupełniają przyciemniane szyby z emblematem Scout oraz chromowane i srebrne elementy, jak np. listwy na drzwiach i nakładki otaczające podwozie z przodu i z tyłu. Zaś po bokach karoserii widoczny jest emblemat Scout.

    Także w wersji Scout będzie dostępny cyfrowy zestaw wskaźników Active Info Display. Do dyspozycji będą również technologie z dziedziny infotainment, jak: SmartLink+, funkcja Skoda Media Command oraz usługi Skoda Connect.
    Pod względem stylistyki w kabinie wyróżnia się tapicerka foteli z kontrastującymi czarno-brązowymi szwami. Każdy fotel jest ozdobiony napisem Scout. W standardowym wyposażeniu znajdzie się też wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą, pedały z nakładkami ze stali szlachetnej oraz oświetlenie LED Ambiente.

    Karoq Scout będzie oferowany w trzech wersjach silnikowych: jednej benzynowej - 1.5 TSI o mocy 150 KM oraz dwóch wysokoprężnych 2.0 TDI 150 KM lub 190 KM. We wszystkich napęd 4x4 ma być w standardzie. W przypadku wersji benzynowej oraz wysokoprężnej 190 KM silniki zostaną skonfigurowane z siedmiobiegową, automatyczną skrzynią DSG. Słabszy turbodiesel może być połączony z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów lub siedmiobiegowym DSG.


    Czytaj treści premium w Gazecie Lubuskiej Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze

    Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

    PREMIERY

    SAMOCHODY UŻYWANE

    WARTO WIEDZIEĆ

    PRZEPISY

    PORADY