ZUS zdobył w Unii Europejskiej ponad 120 mln zł, które przeznaczył na nowy system obsługi klienta. Ma on ułatwić klientom załatwianie spraw w urzędzie. Teraz będą oni mogli zrobić to przez internet.
Jak podaje "Parkiet", jesienią ZUS zamierza podpisać umowę na budowę platformy usług elektronicznych dla klientów. Poza składaniem wniosków czy zadawaniem pytań klient będzie mógł sprawdzać na bieżąco stan swego konta emerytalnego w ZUS, tak jak teraz może sprawdzić, ile pieniędzy ma w OFE czy w banku.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?