Tekst o lekkim zabarwieniu seksistowskim z reklamą w tle

Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski Mariusz Kapała
Do szewskiej pasji doprowadza mnie kilka reklam. Dlaczego? Bo są jawnie seksistowskie. Nie, nie myślę o żadnej z pań liżących zmysłowo batonik lub szyjkę od piwa, bo przecież i coraz liczniejsze grono facetów w negliżu pręży torsy w reklamach artykułów, z którymi akurat torsy mają niewiele wspólnego.

Tym razem reklama idzie w drugą stronę. Dwie panie pogrążone w wirze domowych zajęć domagają się od swoich panów pomocy w domu, a ci tylko siedzą przed telewizorem i oglądają kopaczy nożnej piłki. Gdyby podobna reklama powstała z odwróceniem ról, wszystkie feministki rzuciłyby się do walki z seksistowskimi stereotypami. Faceci coraz częściej w reklamach pokazywani są jako nierozgarnięte tłuczki lub buraki. A ja wypraszam sobie...

ZOBACZ TEŻ

Syrop o smaku coli sposobem na podatek cukrowy?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie