Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tekst o lekkim zabarwieniu seksistowskim z reklamą w tle

Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski Mariusz Kapała
Do szewskiej pasji doprowadza mnie kilka reklam. Dlaczego? Bo są jawnie seksistowskie. Nie, nie myślę o żadnej z pań liżących zmysłowo batonik lub szyjkę od piwa, bo przecież i coraz liczniejsze grono facetów w negliżu pręży torsy w reklamach artykułów, z którymi akurat torsy mają niewiele wspólnego.

Tym razem reklama idzie w drugą stronę. Dwie panie pogrążone w wirze domowych zajęć domagają się od swoich panów pomocy w domu, a ci tylko siedzą przed telewizorem i oglądają kopaczy nożnej piłki. Gdyby podobna reklama powstała z odwróceniem ról, wszystkie feministki rzuciłyby się do walki z seksistowskimi stereotypami. Faceci coraz częściej w reklamach pokazywani są jako nierozgarnięte tłuczki lub buraki. A ja wypraszam sobie...

ZOBACZ TEŻ

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska