Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Telewizja Polska zarobiła na Małyszu 272 mln zł

Oprac. (vp)
archiwum
Telewizja Polska dzięki Adamowi Małyszowi zarobiła 272 mln zł. To dzięki reklamom emitowanym podczas skoków naszego mistrza. Raport podsumowujący obecność w mediach Małysza sporządził instytut badawczy TNS OBOP.

Jak wynika z raportu, w sezonie 1999/2000, kiedy skoczek jeszcze nie wygrywał, TVP zarobiła na reklamach emitowanych przy transmisjach skoków narciarskich zaledwie 200 tys. zł. Ale już rok później, kiedy Małysz triumfował w Pucharze Świata, Turnieju Czterech Skoczni i Mistrzostwach Świata, zyski sięgnęły już ponad 6 mln zł - podał serwis press.pl.

Lata 2002-2004 to prawdziwe żniwa. Telewizja publiczna zarabiała na reklamach już powyżej 20 mln zł. A najwięcej, bo aż 37,9 mln, w sezonie 2004/2005. W kolejnych czterech sezonach dochód z reklam wyniósł średnio 20 mln zł.

Rekordowe zyski pojawiły się u schyłku kariery naszego skoczka. W sezonie 2009-2010 reklamy dostarczyły TVP 31,7 mln zł, a w ostatnim sezonie 2010/2011 aż 35 mln zł.

Zaplanuj wolny czas - koncerty, kluby, kino, wystawy, sport

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska