- Prawie codziennie robię zakupy w jednym z hipermarketów w swoim mieście. Razem z żoną zostawiamy tam sporą część gotówki z naszego budżetu domowego, ale od pewnego czasu czuję się niesympatycznie, gdyż mam wrażenie, ze ktoś chce mnie oszukać i bardziej naciągnąć - napisał nam Czytelnik.
Jak widzimy na zdjęciu, przy produkcie widnieje odpowiednia etykieta cenowa. Po pewnym czasie, gdy towar jednak się nie sprzedaje, dodawana jest do niego druga cena - wyższa oraz przekreślona.
- Ciekawy trik marketingowy, który potwierdza zasadę "więcej sprzedamy, więcej zarobimy", tylko czy taki proceder jest zgodny z etyką konsumencką? - pyta retorycznie nasz Czytelnik.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?