Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Twórcy Dying Light nabijają się z nowej promocji Destiny i Red Bull

Mateusz Mucharzewski
Nowe akcje promocyjne nie pozwalają zapomnieć o Dying LIght
Nowe akcje promocyjne nie pozwalają zapomnieć o Dying LIght Techland
Dla wielu graczy najnowsza akcja promocyjna Destiny i napoju Red Bull jest niedorzeczna. Techland postanowił wykorzystać to na swoją korzyść.

Jeden z ukrytych w Dying Light smaczków nawiązuje do słynnego "loot cave" z Destiny. Techland nie zamierza jednak zwalniać w naśmiewaniu się z produkcji studia Bungie. Tym razem "celem" jest najnowsza promocja, dzięki której kupując specjalną puszkę z napojem Red Bull można otrzymać kod na dodatkowe zadanie do Destiny.

Wrocławskie studio Techland postanowiło ten niecodzienny pomysł sparodiować, przy okazji promując swoją najnowszą grę. Otóż deweloper ogłosił pojawienie się specjalnego dodatku DLC do Dying Light sponsorowanego przez... szklankę wody. Aby go zdobyć wystarczy opublikować na Twitterze zdjęcie dokumentujące picie wody i oznaczyć je hashtagiem #DrinkForDLC. Pozwala to na zdobycie nowej broni w grze, a także przez jakiś czas podwoi liczbę zdobywanych punktów doświadczenia.

Techland zapowiedział, że jeśli do akcji przyłączą się kolejni gracze (odpowiednio 10, 20, 35 i 50 tysięcy) udostępnione będą kolejne, oczywiście drobne dodatki. Wprawdzie ciężko to nazwać szczególnie dużą wartością dla grających w Dying Light, ale należy pochwalić Techland za pomysłowość i szybką reakcję. Jest to w końcu świetna okazja do tego, aby przypomnieć sobie o najnowszej produkcji wrocławskiej ekipy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska