Wizyta u lekarza bardzo często kojarzy się pacjentom z odległymi terminami, długimi kolejkami, również z bezskutecznymi próbami dodzwonienia się do przychodni. Wychodząc naprzeciw potrzebom zarówno pacjentów, jak i pracowników placówek medycznych, coraz częściej sięga się po nowoczesne rozwiązania technologiczne. Szczególnie przydatne są one w rozbudowanych ośrodkach medycznych, takich jak Miedziowe Centrum Zdrowia, które posiada swoje placówki w Głogowie, Lubinie i Legnicy. Dyrekcja MCZ zdecydowała się podpisać umowę z firmą Avista Media na świadczenie usługi telerejestracji.
Daje ona pacjentom możliwość rejestracji wizyty za pośrednictwem połączenia telefonicznego - wyjaśnia prezes zarządu Avista Media Marcin Luboń. - Na podstawie informacji zawartych w istniejącym systemie MCZ konsultant wskazuje najbliższy możliwy termin wizyty.
Infolinia pozwala na przyjmowanie połączeń przychodzących jednocześnie z wielu numerów telefonów MCZ. Gwarantuje to odebranie niemal każdego telefonu oraz precyzyjne przekierowanie do poszczególnych przychodni. Dodatkowo telemarketerzy realizujący usługę oddzwaniają do pacjentów w momencie pojawienia się jakichkolwiek zmian związanych z ich wizytą w placówce.
- Inną cenną zaletą dla placówki medycznej jest możliwość korzystania ze sprawdzonego systemu, bez ponoszenia kosztów inwestycyjnych. Dyrekcja MCZ może na bieżąco kontrolować koszty usługi, a przede wszystkim optymalnie zarządzać czasem pracy personelu - wyjaśnia prezes.
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?