reklama

UTRUDNIENIA w bankach 8-11 listopada. Masz konto w tym banku? Możesz mieć problemy. Sprawdź, jakie będą utrudnienia

mawZaktualizowano 
Utrudnienia w bankach! Lepiej zrób przelewy wcześniej unsplash.com
Banki ostrzegają klientów. W nadchodzący weekend 8-11 listopada mogą pojawić się problemy z dostępem do kont, ale to niejedyne utrudnienia. W nadchodzący weekend cztery wielkie banki łączą swoje systemy. To jest głównym powodem kłopotów, jakie mogą mieć ich klienci.

9-11 listopada BNP Paribas i Millennium Bank kończą fuzję z Raiffeisenem i eurobankiem. W związku z tym klienci muszą liczyć się z odcięciem od części usług. Mogą pojawić się problemy z przelewami czy płatnością kartą. Z jakimi utrudnieniami mogą spotkać się klienci czterech dużych banków?

Bank Millennium i eurobank - nie działa! Sprawdź, jakie będą utrudnienia

Bank Millennium i eurobank łączą siły. W związku z planowanymi pracami nad połączeniem systemów obu banków od 8 listopada (piątek) od godz. 18:00 do późnych godzin wieczornych 11 listopada 2019 r. (poniedziałek) niedostępne będą:

  • bankowość internetowa
  • aplikacja mobilna
  • płatności przez internet
  • płatności zbliżeniowe telefonem
  • możliwość aktywacji kart
  • operacje przez telefon

Od 7 listopada w [b]Banku Millenium i eurobanku do końca przerwy niedostępna będzie[/b] możliwość sprawdzenia kartą debetową w bankomatach salda dostępnego na rachunku. Jak informują banki, Dostępna będzie możliwość sprawdzenia w bankomacie salda dla karty kredytowej.

Nie przewidujemy utrudnień w płatnościach kartami i wypłatach gotówki z bankomatów. Utrudnienia mogą wystąpić podczas płatności z wykorzystaniem funkcji multiwalutowej - zapewniają banki

Utrudnienia w: Millenium i Eurobank
Millenium i Eurobank łączą siły. Co oznacza to dla klientów? Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, po zakończeniu prac dotychczasowe produkty będą dostępne w Banku Millennium. - Skorzystasz z większej sieci oddziałów, bankomatów i wpłatomatów oraz z nowoczesnej aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Pierwsze logowanie do bankowości internetowej rozpoczniesz na stronie eurobanku.

Millenium i eurobank - problemy z przelewami

W związku z planowanymi pracami mogą pojawić się problemy z przelewami. Bank zachęca wszystkich klientów do wcześniejszego wykonania ważnych przelewów. Informuje również, że 8 listopada sesje Elixir będą realizowane jak dotychczas: ostatnia sesja przychodząca do godz. 18.00, natomiast ostatnia sesja wychodząca do godz. 14:30. Przelewy zlecone po 14:30 zostaną rozliczone w następnym dniu operacyjnym tj. 12.11.2019.

SPRAWDŹ:

Czytaj także

Przerwy w bankach Millenium i eurobank

Harmonogram przerwy w banku Millenium i eurobank:
8.11.2019 (piątek)

  • 12:00 – 13:00 – przerwa techniczna (placówki nieczynne),
  • 13.00- 17.00 (jednak nie dłużej niż standardowe godz. pracy placówki) - praca w ograniczonym zakresie (brak obsługi gotówkowej)

8.11.2019 (piątek)

BNP Paribas - przerwa

BNP Paribas poinformował swoich klientów o problemach, które mogą pojawić się w najbliższy weekend. Jest to związane z procesem migracji do systemów Banku BNP Paribas, rachunków klientów w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A.

Problemy w banku BNP Paribas mogą pojawić się od piątku 8 listopada 2019 r. do poniedziałku 11 listopada 2019 r.. - Nie będzie możliwości korzystania z systemów bankowości internetowej i mobilnej: Pl@net, GOonline, BiznesPl@net, GOmobile, Mobile BiznesPl@net, FX Pl@net, Sidoma Web. Użytkownicy będą mogli ponownie logować się do systemów od 12 listopada br. - czytamy.

Utrudnienia w bankach. Długi weekend 8-11.11 bez dostępu do konta, Blika, aplikacji i przelewów.

Czytaj również: Karta odrzucona. Płacisz za zakupy gotówką, a z konta znikają pieniądze."Uważajcie! "- ostrzega nasza Czytelniczka

Funkcjonowanie systemów zostanie przywrócone we wtorek, 12 listopada 2019 r. - Planowana przerwa nie będzie wiązała się ze zmianami - po uruchomieniu w/w systemów - w sposobie logowania, numerach rachunków czy kart lub obsłudze Państwa produktów w systemach bankowości internetowej oraz mobilnej - zauważa bank.

BNP Paribas - na co klienci muszą zwrócić uwagę podczas przerwy?

Które usługi Banku BNP Paribas będą w tym okresie dostępne, a gdzie mogą pojawić się pewne ograniczenia?

Co będzie działało bez zmian? ​

  • Karty płatnicze: transakcje kartami płatniczymi w sklepach stacjonarnych i internetowych będą realizowane normalnie w ramach dostępnych limitów z dnia 8 listopada 2019 r.
  • Zastrzeganie kart: poprzez Infolinię będzie dostępne bez zmian.
  • Bankomaty: wypłaty (autoryzowane PINem) z bankomatów, w tym z bankomatów umiejscowionych w oddziałach Banku BNP Paribas będą realizowane na dotychczasowych zasadach.

BNP Paribas - ograniczenia w systemie

  • Placówki Banku w dniu 8 listopada br. będą czynne tylko do godz. 13:00.
  • Systemy bankowości internetowej Pl@net, GOonline, BiznesPl@net, Sidoma Web oraz aplikacje mobilne GOmobile i Mobile BiznesPl@net będą niedostępne od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Autoryzowanie transakcji, wpłaty i wypłaty oraz płatności w sklepach i internecie przy użyciu kodów BLIK generowanych w aplikacji mobilnej oraz dokonywanie płatności za pośrednictwem Pay-by-link będzie niemożliwe od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Wpłaty we wpłatomatach Banku nie będą realizowane od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Sprawdzanie salda rachunku lub karty w bankomatach będzie niemożliwe od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Realizowanie transakcji przez Infolinię będzie możliwe tylko do godz. 15:00 w dn. 8 listopada br., po tej godzinie Infolinia dostępna będzie wyłącznie w trybie informacyjnym.
  • Dodanie lub usunięcie kart Banku BNP Paribas dla płatności Google Pay lub Apple Pay będzie niemożliwe od godz. 18:00 dn. 8 listopada br.

W związku z planowaną przerwą, bardzo prosimy o wykonanie wszelkich zaplanowanych operacji na rachunkach z odpowiednim wyprzedzeniem.

BNP Paribas - przelewy

Ostatnia sesja płatnicza Elixir w dniu 8 listopada br. będzie realizowana następująco: sesja przychodząca do godz. 18.00, natomiast sesja wychodząca do godz. 15.00. Od godz. 9:00 8 listopada br. nie będzie możliwe dokonywanie płatności w ramach Limitu Odnawialnego Allegro (Raty Od.nowa).

Trwa głosowanie...

Czy korzystasz z usług bankowych online?

BNP Paribas - zmiany w logowaniu

Od 12 listopada 2019 r. dotychczasowe systemy przeznaczone dla klientów indywidualnych banku BNP Paribas: Online, Dealer, Broker, aplikacje mobilne Mobilny Portfel i Mobilny Broker oraz Wideo Doradca zostaną zastąpione systemami GOonline, FX Pl@net, Sidoma WEB oraz aplikacjami mobilnymi GOmobile i GObroker. Proces przenoszenia do nowych systemów rozpocznie się 8 listopada i będzie trwał do 11 listopada 2019 r.

  • Od godz. 13:00 w dniu 8 listopada 2019 r. placówki Banku będą nieczynne.
  • Od godz. 15:00 w dniu 8 listopada 2019 r. nie będzie możliwości:
    Zalogowania się do systemów bankowości internetowej Online, Online Biznes, Dealer, Broker oraz aplikacji mobilnych: Mobilny Portfel, Mobile Biznes, Mobilny Broker, zostanie również wyłączona usługa Wideo Doradcy.
    Autoryzowania transakcji, wpłaty i wypłaty oraz płatności w sklepach i internecie przy użyciu kodów BLIK generowanych w aplikacji mobilnej oraz dokonywanie płatności za pośrednictwem Pay-by-link.
    Dokonania wpłaty we wpłatomatach Banku oraz sieci Euronet.
    Realizowania transakcji przez Infolinię (dostępna wyłącznie w trybie informacyjnym wraz z możliwością zastrzegania kart).
  • Od godz. 18:00 w dniu 8 listopada 2019 r. nie będzie możliwości:
    Sprawdzania salda rachunku lub karty w bankomatach.
    Dodania lub usunięcia kart Banku BNP Paribas dla płatności Google Pay lub Apple Pay.

Logowanie do nowych systemów będzie możliwe od dnia 12 listopada 2019 r. Od tego momentu zostanie także przywrócona pełna funkcjonalność w bankomatach, wpłatomatach, autoryzacja kodami BLIK oraz aktualizacje listy Twoich kart dla płatności Apple Pay i Google Pay.

Ostatnia sesja płatnicza Elixir będzie realizowana następująco: sesja przychodząca do godz. 18.00, natomiast sesja wychodząca do godz. 15.00.
KOD BIC / SWIFT: od 12 listopada 2019 r. należy podawać wyłącznie jeden kod dla transakcji walutowych i zagranicznych: PPABPLPKXXX.

WIDEO: Czy bank powinien zwrócić koszty, jeśli kredyt został wcześniej spłacony?

źródło: Dzień Dobry TVN/x-news

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3