Klienci powinni zdemontować lampę i oddać ją w dowolnym sklepie IKEA, gdzie otrzymają zwrot kosztów zakupu. Paragon w tym przypadku nie jest konieczny
IKEA została powiadomiona przez klientów o incydentach, gdy szklany klosz lampy spadł na podłogę. W kilku przypadkach konieczne okazało się udzielenie pomocy medycznej poszkodowanym. Jedna z osób odniosła obrażenia wymagające założenia szwów.
Więcej informacji można uzyskać w dziale obsługi klienta w najbliższym sklepie IKEA lub pod numerem 22 275 05 00.
fot. IKEA
Źródło: IKEA
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?