Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Volvo otworzyło punkt sprzedaży w Zielonej Górze [ZDJĘCIA, WIDEO]

Redakcja
Prezentacja nowego VOLVO XC 60 na dachu galerii Grafitt w Zielonej Górze
Prezentacja nowego VOLVO XC 60 na dachu galerii Grafitt w Zielonej Górze Mariusz Kapała / GL
- To diler Volvo postanowił przybliżyć się do klientów. Dlatego otwieramy punkt sprzedaży w Zielonej Górze - powiedział dyr. Jankowiak

- Cieszę się, że tak licznie tu przyszliście. To najlepszy dowód, że dzisiejsze otwarcie showroomu chcecie świętować razem z nami - powiedział w piątek, 14 lipca, dyrektor sprzedaży na region lubuski Volvo Łukasz Jankowiak.

W piątek, 18 lipca, w zielonogorskiej Galerii Grafitt otwarto pierwszy w Lubuskiem showroom, w którym można będzie zapoznać się z zaletami aut ze znakiem Volvo i ewentualnie zdecydować się na ich zakup.

W Lubuskiem już od 15 lat oferowane są pojazdy Volvo, natomiast dopiero w maju br. nieoficjalnie uruchomiono punkt sprzedaży czyli wspomniany showroom, który w piątek został uroczyście i oficjalnie otwarty.

Łukasz Jankowiak dodał, że otwarcie nastąpiło na wyraźne życzenie klientów, którzy nie chcieli już jeździć do Poznania, a wręcz żądali, by to koncern zbliżył się do nich. - To zrobiliśmy. Dlatego naszym hasłem od dzisiaj jest ,,Jesteśmy bliżej Ciebie” - podkreślił dyrektor sprzedaży.

W piątek też Volvo po raz pierwszy w Lubuskiem zaprezentowało zupełnie nowy model, którym jest XC 60. Auto spotkało się z dużym zainteresowaniem przybyłych gości. Z przodu XC 60 jest bliźniaczo podobny do luksusowego S 90, zbliżona wyglądem jest też jest deska rozdzielcza oraz wyposażenie. Jednak parametry obu aut różnią się znacznie.

XC 60 to SUV, którym raczej teoretycznie można pokonywać bezdroża, natomiast S90 to luksusowa limuzyna. Szczególnie przydatna do długich podróży. Konkurent chociażby audi A8.

W nowo otwartym punkcie sprzedaży w Galerii Grafitt, który należy do firmy Karlikz Poznania, autoryzowanego dilera Volvo, zatrudnienie znalazły 3 osoby. I dotychczas, czyli od połowy maja, udało im się sprzedać nieco ponad 10 pojazdów, co zapewne jest sporym sukcesem. Klientami byli najczęściej lokalni przedsiębiorcy, a autami najchętniej kupowanymi były właśnie SUV-y.

- To pojazdy nie tylko bezpieczne, ale jednocześnie pojemne co oznacza, że są przydatne zarówno dla firm jak też na wyjazdy rodzinne - tłumaczył dyrektor Jankowiak.

Czytaj też: Kupujesz w galerii handlowej? Zapłacisz nowy podatek

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska