Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ważna zmiana dla klientów Credit Agricole. Od teraz obsługą ich bankomatów zajmie się Euronet

Maciej Badowski AIP
Tabela opłat i prowizji dla transakcji we wpłatomatach zlokalizowanych w oddziałach banku pozostaje niezmieniona.
Tabela opłat i prowizji dla transakcji we wpłatomatach zlokalizowanych w oddziałach banku pozostaje niezmieniona. Karolina Misztal
W ramach podpisanej umowy Euronet przejmuje pełną obsługę wszystkich bankomatów i wpłato-bankomatów zlokalizowanych w oddziałach Credit Agricole, a jest to ponad 570 urządzeń.

- Nieustannie rozwijany przez Euronet outsourcing obsługi gotówkowej oraz wzrost liczby klientów w portfolio firmy umacnia naszą pozycję na rynku – tłumaczy Robert Midura, country manager Euronet Polska. – Credit Agricole to kolejny bank, który dołączył do grona instytucji korzystających z naszej coraz szerszej oferty, wychodzącej poza standardowe usługi dostępne w bankomatach- dodaje.

Do listy zarządzanych dotąd przez Euronet bankomatów Credit Agricole dołączy ok. 250 wpłatomatów i urządzeń dualnych. Jednocześnie Euronet rozpocznie proces wymiany 180 bankomatów i wpłato-bankomatów na nowe urządzenia, tj. bankomaty i  wpłato-bankomaty (tzw. recyklery).

Przeczytaj koniecznie!

Co się zmieni dla klientów

Tabela opłat i prowizji dla transakcji we wpłatomatach zlokalizowanych w oddziałach banku pozostaje niezmieniona. Nadal bezpłatnie spłacą oni kartę kredytową, kredyt ratalny z wykorzystaniem tych urządzeń czy po prostu wpłacą pieniądze na swoje konto. Możliwość tę mają docenić przedsiębiorcy, którzy samodzielnie, bez prowizji, o dogodnej dla siebie porze deponują dzienny utarg na rachunku firmowym.

– W Credit Agricole stale poszukujemy rozwiązań zwiększających naszą efektywność kosztową i operacyjną. Tutaj dbamy też bezpośrednio o klientów. Doradcy zyskają więcej czasu dla nich, ponieważ nie będą już zajmować się obsługą wpłatomatów w placówkach – wyjaśnia Mariusz Chmieliński, dyrektor Departamentu Płatności i Kart w Credit Agricole.

Od teraz Klienci Banku powinni zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania urządzeń do Biura Obsługi Klienta Euronet. Numery telefonu znajdują się na urządzeniach oraz stronie internetowej. Infolinia dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu 801 324 024 lub 22 519 77 71. Jednocześnie wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania maszyn czy reklamacje klienci będą mogli nadal zgłaszać bezpośrednio do banku wszystkimi udostępnionymi im kanałami komunikacji. Dokładny spis lokalizacji bankomatów Euronet, jak i numery kontaktowe, dostępne są także na stronie internetowej firmy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Ważna zmiana dla klientów Credit Agricole. Od teraz obsługą ich bankomatów zajmie się Euronet - Strefa Biznesu

Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska