Wielka dziura w studzience w Sulechowie (zdjęcia od Czytelnika)

Redakcja
Nasz Czytelnik przysłał do redakcji zdjęcia ukazujące w jakim stanie jest studzienka przy poczcie w Sulechowie. Widnieje w niej wielka dziura, przez którą ktoś może uszkodzić sobie nogę.
fot. Adrian77

(fot. fot. Adrian77 )

- Do tej dziury może wpaść noga dziecka. Ta studzienka jest przy poczcie w Sulechowie przy skrzyżowaniu ul. 1 Maja z Al. Wielkopolską - napisał w mailu Czytelnik.

fot. Adrian77

(fot. fot. Adrian77 )

Wideo

Komentarze 28

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

?

za to my takiej drogi jak wy ten odcinek koło PKS nie mamy w całym mieście :PP
a pyzatym czy mówimy o stanie dróg czy o chodnikach? bo to już inna sprawa... wszędzie jest to samo województwo jedno,
Świebodzin gdyby nie to ze jest tam LORO nie wiedziała bym gdzie to leży

Ś
Świebodzinianin

Masz racje ale tylko koło PKS-u a nie w całym mieście i to tylko po to by sulechowianin gdy przyjeżdża czuł się jak u siebie w domu

?

Świebodzin to samo, jak wygląda u was droga koło pks? masakra

Ś
Świebodzinianin

Witam
To żadna nowość jadąc przez Sulechów czuję się niczym Alberto Tomba w super gigancie dziura na dziurze.
Najgorzej jest w porze deszczowej wtedy jest jak kinder niespodzianka nigdy nie wiesz na co trafisz.

f
fan lubuskiej

To Lubuska jeszcze tej dziury nie załatała? Jeśli powzięła wiadomość o dziurze powinna zareagować, nie tylko umieszczając tekst i zdjęcia, ale i powiadomić odpowiednie służby, a nawet monitorować temat aż do usunięcia usterki.
WSTYD!

G
Gość
Np. wojewódzkie drogi też miewają numery trzycyfrowe więc nie chrzań głupot że trzycyfrowe muszą być powiatowe.

Jak studzienka jest tepsy to gmina nie ma nic do niej? Jak w zimie ktoś chodnika nie odśnieży i ktoś inny nogę złamie to szybko się znajdzie ten kto mandat dowali ale jak tepsa ma gdzieś stan własnych studzienek to gmina tyłka nie ruszy. Lepiej by się nie odzywał bo żal i wstyd za ciebie gminie-burmistrzowi. Trollu.

trolu wejdz se na PZD zobacz mape drug i sie dowiesz ze ni jana pawla ani 31 stycznia ani al wielkopolska ani wiele wiele drog w miescie tkich jak np poznanska nie sa drogami gminnymi ale ty dralej trolujesz ale madry jestes ... jak pieciu glupich
G
Gość
to ze nie jest to droga krajowa 32 nie znaczy ze droga jest miejska wiesniaki

idzcie poptrzec na znaki jak jest zolte trzycyfrowe oznaczenie drogi to znaczy ze jest to droga powiatowa
pozatym studzienak na 100% nie jest miejska tylko tp takie rzeczy dzwoni sie na 19393 ale w sulechowia boja sie zadzwonic bo szkoda kasy lepiej zrobic zdjecie i dac do gazety i czekac nie wiem na co

Np. wojewódzkie drogi też miewają numery trzycyfrowe więc nie chrzań głupot że trzycyfrowe muszą być powiatowe.

Jak studzienka jest tepsy to gmina nie ma nic do niej? Jak w zimie ktoś chodnika nie odśnieży i ktoś inny nogę złamie to szybko się znajdzie ten kto mandat dowali ale jak tepsa ma gdzieś stan własnych studzienek to gmina tyłka nie ruszy. Lepiej by się nie odzywał bo żal i wstyd za ciebie gminie-burmistrzowi. Trollu.
G
Gość
nie mam zamiaru czekać kolejnego roku tak jak ty mi sugerujesz ze nie jest miejską droga ja mam pewność ze jest nalezy do gminy i sprawe juz wniosłam.do urzędu miasta.. tyle tylko moge...
to są kpiny jakieś z ich strony,

no dobrze zgłosiłaś a urzad przekaze ja dalej do właściciela:

Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg
z siedzibą w Sulechowie,
ul. Niepodległości 15 ,
66-100 Sulechów, woj. lubuskie,
tel. (068)385 95 00, fax (068)385 95 07,
G
Gość
Akurat ta ulica jest "sulechowska". Od czasu uruchomienia obwodnicy na Poznań. Uwierzysz?

to straszne dziwen bo akurat remontował ją powiat i te pasy co byly malowane pol roku rownie malowal powiatt

to ze nie jest to droga krajowa 32 nie znaczy ze droga jest miejska wiesniaki

idzcie poptrzec na znaki jak jest zolte trzycyfrowe oznaczenie drogi to znaczy ze jest to droga powiatowa

pozatym studzienak na 100% nie jest miejska tylko tp takie rzeczy dzwoni sie na 19393 ale w sulechowia boja sie zadzwonic bo szkoda kasy lepiej zrobic zdjecie i dac do gazety i czekac nie wiem na co
g
gostek
hehe to czekaj kolejny

studzienka nie jest miejska wiec co to moze obchodzic straz czy kogokolwiek
widac nawet gazeta nic nie wskurala

trudno to uwierzyc ale nei wszystkie ulice w miescie sa jak to powiedzial przedmowca "sulechowskie"

nie mam zamiaru czekać kolejnego roku tak jak ty mi sugerujesz ze nie jest miejską droga ja mam pewność ze jest nalezy do gminy i sprawe juz wniosłam.do urzędu miasta.. tyle tylko moge...
to są kpiny jakieś z ich strony,
G
Gość
trudno to uwierzyc ale nei wszystkie ulice w miescie sa jak to powiedzial przedmowca "sulechowskie"

Akurat ta ulica jest "sulechowska". Od czasu uruchomienia obwodnicy na Poznań. Uwierzysz?
G
Gość
ciekawe co zrobią jak ktos sie potknie złamie ręke noge i co oddszkodowanie tez beda tak długo wypłacac?...

ja z powodu stanów naszych sulechowskich ulic czekam na odszkodowanie juz rok

hehe to czekaj kolejny

studzienka nie jest miejska wiec co to moze obchodzic straz czy kogokolwiek
widac nawet gazeta nic nie wskurala

trudno to uwierzyc ale nei wszystkie ulice w miescie sa jak to powiedzial przedmowca "sulechowskie"
g
gostek

ciekawe co zrobią jak ktos sie potknie złamie ręke noge i co oddszkodowanie tez beda tak długo wypłacac?...

ja z powodu stanów naszych sulechowskich ulic czekam na odszkodowanie juz rok

m
marta

A STRAŻ MIEJSKA WIDZIAŁA DZIURKĘ ,CZY WOLI Z RADARAMI ZA MIASTEM POSZALEĆ?

g
gosc
a ta dziura nadal jest
a ktos w ogole zglosil istnienie tej dziury gdzies indziej niz go GL ? lol
Dodaj ogłoszenie