Wyborom od początku towarzyszyły nie lada emocje. Do przetargu zgłosiło się dwóch chętnych. Tak, jak przed 12 miesiącami: agencja reklamowa Aspe z Poznania, oraz zielonogórska firma Bis Jarosława Owsiannego. Przed świętami pojawiały się nieoficjalne głosy, że wygrała ta pierwsza.
Dziś już wiemy na pewno. Prezydent Kubicki zadecydował. Po raz trzeci z rzędu Dni Zielonej Góry zorganizuje Aspe. - Wybór nie był prosty. Obie oferty tym razem nie wiele od siebie odbiegały. Taka była decyzja komisji konkursowej. Ja się z nią zgodziłem, po analizie dokumentów z negocjacji - zdradza Kubicki.
Czym Aspe ujęło prezydenta? W szczególności rozbudowaną ofertą winiarską. - W nadchodzącej edycji miasteczko winiarzy ulokujemy wokół ratusza. Różnorodność imprez związanych z winem, które oferuje Aspe sprawia, że kolejne dni miasta będą winiarskim świętem z prawdziwego zdarzenia - Kubicki analizuje ofertę winobraniową poznańskiej firmy.
Co jeszcze się w niej znajduje? Organizator ostatnich dwóch edycji znów stawia na zawody siłaczy. A także transmisje na telebimie meczów piłkarskiej reprezentacji Polski. Jako gwiazdy na scenie wystąpią m.in.: Patrycja Markowska, Norbi, Myslovitz, Petra Marklund czyli September.
W porównaniu z poprzednimi edycjami, w nadchodzącej pojawia się ważna zmiana. Główna scena spod ratusza przenosi się na pl. Powstańców Wielkopolskich.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?