reklama

Więzienie i 120 tysięcy euro grzywny grozi gorzowianinowi za używanie pirackiego programu komputerowego

TR
30-letni przedsiębiorca w warsztacie stolarskim używał specjalistycznego programu. Tyle że nie kupił go legalnie. Miał go w dwóch komputerach. Wpadł w tym tygodniu.

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 18

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

k
ktos

takie zycie klient mial pecha kazdego moze to spotkac ,ale wiedzial o tym co robi uzywajac tego softu bez licencji ,akurat tez mam stycznosc z specjalistycznym softem gdzie "moji klienci" najprawdopodbniej nie ktorzy tez uzywaja bez licencji ale wiedzia o tym z gory poniewaz informuje co za to grozi:ze praca bez licencji grozi KK oraz odszkodowaniem i zwinieciem firmy.
Na szczescie dostarczam tylko hardware bo mozna by nocami nie spac
sam na wszystko mam licencje
a ci co kradna miliony maja prawnikow etc kradna zgodnie z prawem tu lezy pic na wode , ze mozna krasc zgodnie z prawem czyli z glowa

e
enter.00

Ot realia. Gdy zakładasz swoją pierwszą firmę/działalność gospodarczą to na tzw. dzień dobry musisz mieć 100'000zł.! Zapłacić ZUS, opłacić lokal a często go wyremontować i przystosować do naszej firmy, kupić sprzęt no i legalne oprogramowanie, które kosztuje naprawdę dużo. Kogo na to stać?

7AF7AE

CIEKAWE CZY ZAPLACI

k
k

tak akurat się składa że ten niby stolarz to nie robił schodów zajmował się czym innym a że zakupił kiedyś owy program w starszej wersji i pech chciał że nowszą skombinował żeby sprawdzi co potrafi to już piśmaki nie napiszą,tylko był głupi że tego nie pokasował

G
Gość

No w takim panstwie, w ktorym posel moze jechac 150km/h za konwojem policjantow i nic mu nie zrobia a zwykly obywatel dostanie 200 zl mandatu i punkty karne, gdy przekroczy predkosc na ograniczeniu do 40km/h
Nie zmienia to faktu, ze posiadanie nielegalnego oprogramowanie jest karalne. Nic nie ma za darmo - zatrudnienie informatkow, ktorzy napisza dana aplikacje kosztuje baaaaaardzo wiele (+ inne koszty) i nikt nie pozwoli na to, by ktos nielegalnie czerpal z tego korzysci.

a
aaaa

Ale się dorobił ze zona mu w warsztacie stolarskim musiała z nim tyrać ( Pracowników też mial kilka tysiecy hehehe
Gdy politycy przekręty robią na miliony tego sądy nie widzą. Niedawno lekarze ZuS naciągnęli na kup kasy zabawiając lewe renty> Wyrok śmieszny ze w miesiąc odbija na łapówkach sobie z nadwyżką!!!! Solarz do końca życie nie spłaci grzywny Boże w jakim kraju żyjemy.????

G
Gość

Wszystkich zlapia KLIK
Nik nikogo nie zmusza do korzystania z komputera.

e
eldorado

A pamiętacie pierwszś reklamę piwa ŻUBR? gościu też ją zrobił na nielegalnym oprogramowaniu i musiał płacić karę. Niestety jak chcesz zarabiać musisz ponosić koszty

l
laslo

no i co ??kurde ludzie jak by; stać go było ,to spoko kara nie zaszkodzi, ale jeżeli biedny żuczek chce robic a go nie stać to co miał zrobic/?/a przedwszystkim Zaden producent nie szuka piratów ale panstwo kopie dołki swoim. ja też bymm tak zrobił bo panstwo nas tego nauczyło i zmusiło bysmy tak robili !a teraz nas za to karają!!!!!niech księży wykastrują! politykom prawą ręke ucinają przy złodziejstwie a wtey i naród się tego z czasem oduczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!co u nas jest legalne ?? tylko złodziejstwo polityków !!!!!!!!!!!!!!!!!!!do czego to juz u nas doszło !!!!niedługo zdejmą ci obuwie na ulicy z nóg ponieważ jest z chin! i też do więzienia wsadzą???oj,oj,oj żle mi się robi

l
laslo

no i co ??kurde ludzie jak by; stać go było ,to spoko kara nie zaszkodzi, ale jeżeli biedny żuczek chce robic a go nie stać to co miał zrobic/?/a przedwszystkim Zaden producent nie szuka piratów ale panstwo kopie dołki swoim. ja też bymm tak zrobił bo panstwo nas tego nauczyło i zmusiło bysmy tak robili !a teraz nas za to karają!!!!!niech księży wykastrują! politykom prawą ręke ucinają przy złodziejstwie a wtey i naród się tego z czasem oduczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!co u nas jest legalne ?? tylko złodziejstwo polityków !!!!!!!!!!!!!!!!!!!do czego to juz u nas doszło !!!!niedługo zdejmą ci obuwie na ulicy z nóg ponieważ jest z chin! i też do więzienia wsadzą???oj,oj,oj żle mi się robi

~xxx~

A może zadam pytanie ile osób posiada legalnego Windowsa ?? A kosztuje 350 zł. I niektórym osobą nie chce się nawet takiego wydatku ponieś.

d
dawid

Człowiek wziął sprawy w swoje ręce i tylko mu się kłody rzuca pod nogi Może jak by ten program nie kosztował około 80 000 pln to i myśle ze by go kupił w sposób legalny a tak najprawdopodobniej zasili szeregi bezrobotnych i będzie popierał zasiłek zamiast odciążac państwo Ale statystyki dla policji pójdą w górę Tylko dla czego nie widzę policji w ciemnych zaułkach, na klatkach mieszkań gdzie po zmierzchu strach iśc

x
x
W dniu 21.10.2009 o 15:41, przemo napisał:

Juz nie maja sie czego czepiac. gdyby ceny nie byly Z KOSMOSU to mialby oryginal. Niech sie producent nie dziwi ze ludzie jada na kopiach i programow.


do salonu samochodowego też wejdziesz ukraść samochód, bo za drogi ?
c
cep

Poproscie tow. Tuska o kase,on wyciagnie z maszynki hazardowej na postoju TAXI przy dworcu PKS w Gorzowku !!!Tylko uwazajcie ...jest duzy zator...taksowkarze blokuja dostep ze swojej zachlannosci na zlotuwe !!!Zenada...

p
przemo

Juz nie maja sie czego czepiac. gdyby ceny nie byly Z KOSMOSU to mialby oryginal. Niech sie producent nie dziwi ze ludzie jada na kopiach i programow.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3