Na razie Ekantor.pl przyjął ciosy i szykuje się do obrony. - Armaty zostały wytoczone, ale nie trafiło na słabego przeciwnika, za Ekantor.pl stoi bowiem cały potencjał Grupy Port2000 - podkreśla Katarzyna Mazurkiewicz z firmy Ekantor.pl.
Działania Cinkciarza.pl przeniosły się także na portal społecznościowy. - W ubiegłym tygodniuzostało zablokowane nasze konto na Facebooku - przekazała nam Mazurkiewicz. – Zgodnie z komunikatem od Facebooka zostały zgłoszone naruszenia w stosunku do kilku wpisów jak i całego profilu. Wszystko to w wyniku użycia logotypu Ekantor.pl. Zgłoszenia takiego dokonał Cinkciarz.pl - tłumaczyła nasza rozmówczyni.
O co chodzi w tym konflikcie? Okazuje się, że Cinkciarz.pl zastrzegł znak słowno-graficzny ekantor (bez kropki i liter pl). - Teraz rości sobie prawa do naszego brandu - przyznała Mazurkiewicz. - Dostaliśmy pismo, w którym nawołuje nas m.in. do zrzeczenia się na ich rzecz domeny.
Cinkciarz.pl wysuwa także roszczenia dotyczące połączonego logotypu Ekantor.pl Falubaz Zielona Góra. Pisma w tej sprawie trafiły również do klubu, a nawet do zawodników. Na wniosek Cinkciarza Facebook usunął z profilu Falubazu ponad 40 wpisów, w których pojawił się logotyp obecnego sponsora tytularnego żużlowców oraz wszystkie filmy, w których występował logotyp Ekantor.pl lub Ekantor.pl Falubaz Zielona Góra.
Więcej o konflikcie i jego ewentualnych skutkach dla klubu przeczytasz w sobotnio-niedzielnym wydaniu ,,Gazety Lubuskiej” oraz od soboty w portalu www.plus.gazetalubuska.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?