Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

WOW! Tak ma wyglądać centrum przesiadkowe koło dworca PKP. Podoba się Wam? [ZDJĘCIA]

red.
Koncepcja jest odważna i robi wrażenie. Wielu jednak dziwi się, że sprzed dworca ma zniknąć pętla tramwajowa, a zamiast niej zbudowane zostaną krańcówki, czyli ślepe tory. 

Jak działa krańcówka? To proste: korzystają z nich tramwaje dwukierunkowe. Czyli: tramwaj podjeżdża do końca toru, pasażerowie wsiadają, motorniczy przechodzi na drugi koniec pojazdu (który automatycznie staje się przodem)  i odjeżdża sprzed dworca. Takie rozwiązanie zastosował architekt Leszek Horodyski, projektując centrum przesiadkowe koło dworca PKP. To będzie miejsce, w którym zbiegnie się komunikacja miejska, kolejowa i autobusowa. A pasażer nie wychodząc spod dachu wsiądzie do pojazdu, którym rusza w dalszą drogę. 

Zobaczcie prezentację naszego centrum. Podoba się Wam? Co oceniacie na plus, a co byście zmienili? Czekamy na Wasze głosy.

Zobacz również: Podniebny Gorzów - Tak wygląda Zawarcie z lotu ptaka:
Koncepcja jest odważna i robi wrażenie. Wielu jednak dziwi się, że sprzed dworca ma zniknąć pętla tramwajowa, a zamiast niej zbudowane zostaną krańcówki, czyli ślepe tory. Jak działa krańcówka? To proste: korzystają z nich tramwaje dwukierunkowe. Czyli: tramwaj podjeżdża do końca toru, pasażerowie wsiadają, motorniczy przechodzi na drugi koniec pojazdu (który automatycznie staje się przodem) i odjeżdża sprzed dworca. Takie rozwiązanie zastosował architekt Leszek Horodyski, projektując centrum przesiadkowe koło dworca PKP. To będzie miejsce, w którym zbiegnie się komunikacja miejska, kolejowa i autobusowa. A pasażer nie wychodząc spod dachu wsiądzie do pojazdu, którym rusza w dalszą drogę. Zobaczcie prezentację naszego centrum. Podoba się Wam? Co oceniacie na plus, a co byście zmienili? Czekamy na Wasze głosy. Zobacz również: Podniebny Gorzów - Tak wygląda Zawarcie z lotu ptaka: mat. UM w Gorzowie
Koncepcja jest odważna i robi wrażenie. Wielu jednak dziwi się, że sprzed dworca ma zniknąć pętla tramwajowa, a zamiast niej zbudowane zostaną krańcówki, czyli ślepe tory. Jak działa krańcówka? To proste: korzystają z nich tramwaje dwukierunkowe. Czyli: tramwaj podjeżdża do końca toru, pasażerowie wsiadają, motorniczy przechodzi na drugi koniec pojazdu (który automatycznie staje się przodem) i odjeżdża sprzed dworca. Takie rozwiązanie zastosował architekt Leszek Horodyski, projektując centrum przesiadkowe koło dworca PKP. To będzie miejsce, w którym zbiegnie się komunikacja miejska, kolejowa i autobusowa. A pasażer nie wychodząc spod dachu wsiądzie do pojazdu, którym rusza w dalszą drogę. Zobaczcie prezentację naszego centrum. Podoba się Wam? Co oceniacie na plus, a co byście zmienili? Czekamy na Wasze głosy.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gorzowwielkopolski.naszemiasto.pl Nasze Miasto