Pasażerowie, którzy korzystają z elektronicznych biletów, mają problemy z ich doładowaniem.
Wczoraj informowaliśmy, że zmieniły się punkty, w których można uzupełnić impulsy na takiej karcie. Niektórzy właściciele sklepów lub kiosków zrezygnowali z ich prowadzenia.
W zamian spółka Kolporter, która się tym zajmuje, znalazła nowe miejsca. Niestety, na stronie internetowej Komunikacji Miejskiej była zdezaktualizowana lista. Prezes Grodecki dowiedział się o tym od "GL".
- W umowie z Kolporterem mamy zagwarantowane, że będziemy informowani o wszelkich zmianach - powiedział. - Niestety, te uzgodnienia nie zostały dotrzymane. Kolporter pozmieniał miejsca punktów, a nas o tym nie poinformował. Już dziś lista tych miejsc zostanie zaktualizowana. Wszystkich przepraszam za niedogodności.
Zdezorientowani są szczególnie mieszkańcy os. Kopernika, gdzie głównym miejscem miał być sklep Piotr i Paweł. A nie jest. - Tam mamy stan zawieszenia. Poprzedni właściciel sklepu nie rozliczył się z nami, nie mamy z nim kontaktu. Z nowym właścicielem dopiero rozmawiamy. Mam nadzieję, że ten punkt niedługo ruszy - mówi R. Grodecki.
Według niego na os. Kopernika jest obecnie pięć miejsc, gdzie można uzupełnić impulsy: sklep As przy ul. Gwiaździstej, kiosk przy ul. Orbitalnej 45, sklepy Violinek przy ul. Oriona 2 i Andromedy 3 oraz kiosk przy ul. Perseusza 50.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?