Każdy aktywny internauta zapewne zauważył, że dzisiejsze media społecznościowie stały się, kolejnym miejscem, w którym politycy prowadzą swoje kampanie wyborcze. I trudno się dziwić, bowiem w sieci można swobodnie i na bieżąco komentować wszystkie wydarzenia. Często zdarza się, że sami politycy prowadzą ze sobą debaty ścierając się w komentarzach na argumenty, a potencjalni wyborcy niczym sędziowie przyznają poparcie ich wypowiedziom. Tak jest na przykład na Facebooku.
- Ten serwis to dobra platforma do prezentacji swoich poglądów. Sam mam prawie 3 tys. znajomych na swoim profilu - mówi Marek Surmacz, gorzowski radny sejmiku wojewódzkiego. - Facebook to bardzo dobre narzędzie do kontaktu z wyborcami. Może być niekiedy jednak kłopotliwe, bo poruszane sprawy są przecież na forum publicznym. Często jednak rozmowa przenosi się na konwersację prywatną.
Ale pewne obawy podziela również Sławomir Kotylak z PO, który także aktywnie udziela się w serwisie Marka Zuckerberga. - Facebook pozwala nam szybko przekazać mieszkańcom konkretne informacje - tłumaczy. - Czasami jednak zdarza się, że to, co napisaliśmy może być odczytane w różny sposób. Ostatnio sam miałem sytuację, w której trzy różne osoby zinterpretowały mój wpis zupełnie inaczej. Z tego powodu uważam, że przy pomocy serwisu warto dzielić się pewnymi rzeczami, ale na merytoryczną debatę brak miejsca.
Aleksandra Mrozek z Nowoczesnej regularnie kontaktuje się z mieszkańcami w sieci. - Ja swój profil na Facebooku prowadzę od dawna. Jednak w okresie przedwyborczym aktywność niektórych polityków w internecie sztucznie się zwiększa - twierdzi.
Kontakty w sieci to jedno, ale my zachęcamy naszych Czytelników, aby wyrażali swoje oceny wobec polityków w bardziej miarodajny sposób, na przykład podczas głosowania w naszym plebiscycie Oceniamy Władze. Wspierajmy tych polityków, którzy naszym zdaniem dobrze wykonują swoje obowiązki!
Wszyscy laureaci naszego plebiscytu otrzymają także wyjątkową nagrodę, szczególnie cenną w dzisiejszych czasach - zaproszenie do wzięcia udziału w specjalnym szkoleniu dla samorządowców, które będzie poświęcone prowadzenia profilu (fanpage’a) polityka samorządowca w serwisie Facebook oraz wykorzystaniu mediów społecznościowych w kampanii przed wyborami samorządowymi. Podczas prowadzonego przez ekspertów szkolenia zostaną przedstawione konkretne przykłady i dobre praktyki, które będzie można zastosować we własnej działalności. Nabyta wiedza pozwoli bardzo efektywnie wykorzystywać najnowocześniejszy, a jednocześnie ogromnie dziś ważny kanał komunikacji z wyborcami.
Przy okazji przypominamy kandydatom biorącym udział w plebiscycie o możliwości dosłania zdjęcia, jeśli jeszcze tego nie zrobili, na adres [email protected]. W redakcji można się także dowiedzieć o materiałach promocyjnych informujących o naszym udziale w Oceniamy Władze.
Przeczytaj też: ILE ZARABIA SIĘ W LIDLU? PENSJE PRACOWNIKÓW NALEŻĄ DO JEDNYCH Z NAJWIĘKSZYCH W BRANŻY SPOŻYWCZEJ
Zobacz też: WYMARŁE MIASTECZKO NA SKRAJU LUBUSKIEGO [WIDEO, ZDJĘCIA]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?