Z nami schudniesz zdrowo!

(KB)
Czasami wystarczy wprowadzić niewielkie zmiany w jadłospisie i w codziennym rozkładzie dnia, aby czuć się lepiej i atrakcyjniej. Jakie? Przeczytaj w "Gazecie Lubuskiej"
Czasami wystarczy wprowadzić niewielkie zmiany w jadłospisie i w codziennym rozkładzie dnia, aby czuć się lepiej i atrakcyjniej. Jakie? Przeczytaj w "Gazecie Lubuskiej" Fotolia
Czy wiesz, że można jeść mniej, nie odmawiając sobie przyjemności? Od poniedziałku, 8 kwietnia, w "Gazecie Lubuskiej" zaczniemy cykl poradników, dzięki którym poznasz klucz do gubienia kilogramów. Zrzucisz je trwale, naturalnie i co ważne, zdrowo!

TYLKO U NAS! DYŻUR DIETETYCZKI

TYLKO U NAS! DYŻUR DIETETYCZKI

Jak schudnąć z pożytkiem dla zdrowia? Jakie zmiany warto wprowadzić w jadłospisie? Jaki sposób żywienia pomoże nam w tym, abyśmy zrzucili kilogramy na wiosnę? Zapytaj o to ekspertkę - dietetyczkę Ewę Miłoszewską. Na dyżur zapraszamy w czwartek (11 bm.) w godz. 13.00-14.00, tel. 68 324 00 66.
Zadzwoń, zapytaj!

Z początkiem wiosny wielu z nas uświadamia sobie, że wkrótce będą wakacje i trzeba będzie się rozebrać na plaży. Wpadamy w panikę, że to już ostatni dzwonek na rozpoczęcie walki ze zbędnymi kilogramami i… rzucamy się na wyniszczające diety, wykańczając własny organizm.
Tymczasem czasami wystarczy wprowadzić niewielkie zmiany w jadłospisie i w codziennym rozkładzie dnia, aby czuć się lepiej i atrakcyjniej.

Zobacz także: Zakupy tańsze o połowę! Zobacz najlepsze okazje w mieście

W poniedziałek w papierowym wydaniu "Gazety Lubuskiej" zaczniemy cykl artykułów poradnikowych, dzięki którym wprowadzisz w swoje życie nowy, lepszy styl bycia!

O TYM PRZECZYTASZ

* W poniedziałek (8 bm.) podpowiemy, jak schudnąć bez odchudzania się. Będziesz mógł zacząć od zaraz! Dowiesz się również, jak zmniejszyć liczbę kalorii w kawie. Poznasz naturalne wspomagacze, dzięki którym waga leci w dół łatwiej i przyjemniej - w bezpieczny dla zdrowia sposób.

* We wtorek (9 bm.) poznasz wiosenną dietę dla dwojga, dzięki której odchudzisz siebie i partnera. Bo przecież trudno wprowadzić wymarzone zmiany w odżywianiu, kiedy obok mąż smaży dla siebie kotlet schabowy w panierce albo skwarki. Podpowiemy, co można zrobić, abyście oboje jedli smacznie, ale również lżej oraz zdrowiej

* W środę (10 bm.) zdradzimy przepis na smuklejszą sylwetkę. Marzysz o szczuplejszej figurze, której nie powstydzisz się na plaży czy w dopasowanej sukience? Trener personalny doradzi, jak osiągnąć taki efekt w krótszym czasie. Zdążysz przed latem!

* W czwartek (11 bm.) wyjaśnimy, jak zacząć ćwiczyć w klubie fitness. Obawa przed kontuzją i brak wiary we własne siły to najczęstsze powody, dla których omijamy takie miejsca. Trener doradzi, jak przełamać strach przed pierwszą wizytą i obali mity narosłe wokół klubów fitness.

* W piątek (12 bm.) podpowiemy, co jeść i ćwiczyć, gdy boli kręgosłup. Dowiesz się, jak się ochronić przed zgubnymi skutkami pracy biurowej. Jak wynika z badań, aż 80 procent społeczeństwa cierpi lub cierpiało na ból pleców. Ale stosując się do kilku prostych zasad, można skutecznie zapobiec problemom i cieszyć się sprawnością przez długie lata, dlatego warto wiedzieć, co robić.

Zapraszamy do lektury!

Słodkie okazje z wysokimi rabatami

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie