Zakończyła się pierwsza edycja Akademii GPW Growth. "GPW Growth to przede wszystkim przekazywana wiedza praktyczna"

OPRAC.: AIP
Podczas uroczystości wręczono certyfikaty „Ready for Growth”. GPW Growth jest jedną z inicjatyw strategicznych #GPW2022. materiały prasowe
W piątek w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbyło się podsumowanie pierwszej edycji programu GPW Growth, którego celem jest wsparcie rozwoju małych i średnich firm. - Głównym celem programu GPW Growth jest wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu wartości firmy i wchodzeniu na nowy poziom rozwojowy- tłumaczy ekspert.

- Głównym celem programu GPW Growth jest wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu wartości firmy i wchodzeniu na nowy poziom rozwojowy. Program GPW Growth to przede wszystkim przekazywana wiedza praktyczna przez uznanych ekspertów rynkowych i doświadczonych przedstawicieli spółek giełdowych– powiedziała Izabela Olszewska, Członek Zarządu GPW.- Pozytywnym elementem jest integracja grupy, służąca nawiązaniu nowych kontaktów biznesowych. Bardzo liczymy, że na bazie uczestników pierwszej i kolejnych edycji uda nam się stworzyć społeczność absolwentów GPW Growth, czyli krąg dzielących się wiedzą i wspierających się przedsiębiorców- dodała.

Czytaj także

GPW Growth to kompleksowy program adresowany do małych i średnich firm oraz oparty o zidentyfikowane potrzeby tych przedsiębiorstw. W pierwszej edycji Akademii GPW Growth udział wzięło 21 uczestników z 13 spółek. Podczas cyklu dziesięciu „szytych na miarę” sesji warsztatowych uczestnicy dowiedzieli się jak za pomocą sprawdzonych narzędzi skutecznie zwiększyć wartość swojej firmy.

W sumie odbyli ponad 120 godzin wykładów i spotkań, w tym m.in. spotkania networkingowe z ekspertami i praktykami biznesu, warsztaty, case studies, indywidualne rozmowy. Program pierwszej edycji szkoleń obejmował cztery zakresy tematyczne:

  • Rozwój,
  • Kapitał na rozwój,
  • Relacje,
  • Przywództwo.

W uroczystości udział wzięli przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw, którzy ukończyli cykl spotkań trwający od września 2019 r. oraz partnerzy inicjatywy: Polski Fundusz Rozwoju S.A., Polska Agencja Inwestycji i Handlu, EY Academy of Business, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspólnicy sp. k., Grabowski i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Sp. k., NBS Communications, CFA Society, Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych, Business Dialog.

Czytaj także

Cykl dziesięciu sesji Akademii GPW Growth to w sumie ponad 110 godzin warsztatów i wykładów oraz liczne wydarzenia towarzyszące. Cały program potrwa od października 2020 r. do czerwca 2021 r., kiedy rozdane zostaną certyfikaty „Ready for Growth”.

Osoby zainteresowane szkoleniem mogą zgłaszać się do drugiej edycji Akademii pod adresem growth@gpw.pl.

Kantor w Twoim telefonie? Szybkie i bezpieczne płatności za granicą

Wideo

Materiał oryginalny: Zakończyła się pierwsza edycja Akademii GPW Growth. "GPW Growth to przede wszystkim przekazywana wiedza praktyczna" - Strefa Biznesu

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3