Lubuskie smaki - musisz tutaj zajrzeć
Zadanie nie należało do najłatwiejszych. Każda z pięciu drużyn wylosowała główny składnik potrawy. I od tego momentu zaczęto odliczać czas, a jury w składzie: Cezary Sadrakuła, burmistrz Sławy, Danuta Pitrowska, sekretarz gminy, Małgorzata Sobczak, kierownik Referatu Rozwoju Lokalnego i Promocji Gminy Urzędu Miejskiego w Sławie, bacznie przyglądać się drużynom.
W tym roku do konkursu przystąpili: Gazeta Lubuska, Radio Zachód, Radio Elka, Radio Plus, Radio Eska.Na oceną końcową miała wpływ współpraca pomiędzy uczestnikami, estetyka pracy, sposób podania potrawy, no i przede wszystkim smak. Nasza ekipa wylosowała polędwicę. Od razu Agnieszka Stawiarska, dyrektorka marketingu oraz Marta Czarnecka, spec. ds marketingu internetowego, wiedziały, co przygotować. Po godzinie na talerzu znalazła się polędwica w musztardzie i ziołach, do tego grillowane ziemniaki zawinięte w boczek. Nie mogło zabraknąć również sosu oraz delikatnych i wyśmienitych w smaku warzyw.
Po degustacji, jury wiedziało już, kto w tym roku zwyciężył. I tak pierwsze miejsce zajęła ekipa z Radia Plus, drugie miejsce zajęła nasza drużyna - Agnieszka Stawiarska i Marta Czarnecka. Także drugie miejsce zajęła ekipa Radia Zachód.
To był naprawdę udany, kulinarny dzień. Uczestnicy media grill udowodnili, że są świetnymi kucharzami i potrafią w ciągu godziny wyczarować wyjątkowe danie., które zaskakuje wyglądem i smakiem. A nasza ekipa znowu znalazła się na podium. Podczas pierwszej edycji "Zasmakuj w Sławie - Media Grill" Agnieszka Stawiarska zajęła również drugie miejsce. Gratulujemy!
Podczas sobotniego spotkania także na Jeziorze Sławskim został uruchomiony pierwszy w województwie lubuskim system ostrzegania o niebezpieczeństwie.
Teraz o zbliżającej się zmianie pogody - burzy czy wichurze - wodniaków sygnalizować będą cztery lampy błyskowe. Będą one umieszczone w miejscach widocznych z dla osób przebywających na jeziorze. Pomysłodawcą stworzenia systemu jest Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe województwa lubuskiego. Jego stworzenie kosztowało 12 tys. zł, pieniądze pochodzą od prywatnego sponsora.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?