Jeden z naszych czytelników napisał: - Zgodnie z informacją producenta, autobusy na jednym ładowaniu mogą przejechać od 100 do 150 km. To oznacza, że później trzeba akumulatory ładować. A, że czas ładowania wynosi aż cztery godziny, to połowa taboru będzie jeździła a połowa uzupełniała akumulatory.
Czytelnik zwraca też uwagę na koszty wymiany baterii. Według niego wytrzymują one 500 cykli ładowania, a to oznacza, że już po roku, konieczna będzie wymiana całego zespołu zasilania. Czyli trzeba będzie ponieść dodatkowe koszty.
Inny z czytelników pan Robert sugeruje natomiast, że autobusy o napędzie elektrycznym to na razie pojazdy eksperymentalne czy doświadczalne. Dlatego zamiast nich, a są one droższe nawet dwukrotnie od tradycyjnych, należałoby poczekać.
Czytaj więcej w piątkowym papierowym wydaniu "Gazety Lubuskiej''
Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?