Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zobacz, ile kosztuje promocja Zielonej Góry

Leszek Kalinowski
Na Festiwal Piosenki Rosyjskiej wydaliśmy 1 mln zł, a na Winobranie - 1,1 mln zł. To największe wydatki związane z promocją miasta.
Na Festiwal Piosenki Rosyjskiej wydaliśmy 1 mln zł, a na Winobranie - 1,1 mln zł. To największe wydatki związane z promocją miasta. fot. Archiwum
- Strach lodówkę otwierać w obawie, czy nie siedzi tam prezydent - mówią jedni. - Wreszcie o nas głośno i nie tylko Polska dowiedziała się, że warto do nas przyjechać - słychać inne głosy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska