5/12
Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością...
fot. Lukasz Gdak/ Polska Press

Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością w tym kanale sprzedaży ze względu na wysoką cenę oraz preferencję części klientów, którzy przed zakupem wolą obejrzeć upragniony produkt „na żywo” w sklepie.

6/12
Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne związek z rozpoczęciem sezonu urlopowego.

7/12
Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych...
fot. Joanna Urbaniec / Polska Press

Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych miesiącach najczęściej sięgano również po panele fotowoltaiczne i pompy ciepła.

8/12
Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o...
fot. Tomasz Czachorowski/ Polska Press

Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o sprzedaż ratalną offline w okresie od maja do lipca br. bezapelacyjnie okazały się rozwiązania OZE (o 303 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku).

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Radość Wisły, smutek Pogoni. Dekoracja po finale Pucharu Polski

Radość Wisły, smutek Pogoni. Dekoracja po finale Pucharu Polski

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Zobacz również

Gorzowianie rozłożyli 100-metrową Biało-Czerwoną. Tak obchodzili Dzień Flagi

Gorzowianie rozłożyli 100-metrową Biało-Czerwoną. Tak obchodzili Dzień Flagi

W majówkę jest rzadka okazja, aby wejść do tych podziemi w Zielonej Górze

W majówkę jest rzadka okazja, aby wejść do tych podziemi w Zielonej Górze