1/12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Gigantyczny, 80-tonowy element mostu jechał przez Zieloną Górę

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.



Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






2/12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.

Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






3/12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.

Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






4/12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.



Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Śląsk - Cracovia 4:0. TAK, gramy wciąż o mistrzostwo Polski!!!

Śląsk - Cracovia 4:0. TAK, gramy wciąż o mistrzostwo Polski!!!

Makabryczne odkrycie: szczątki dwóch małych dziewczynek! Policja zatrzymała matkę

AKTUALIZACJA
Makabryczne odkrycie: szczątki dwóch małych dziewczynek! Policja zatrzymała matkę

Podejście numer osiem. Dacie nam wreszcie odśpiewać hymn na PGE Narodowym?

Podejście numer osiem. Dacie nam wreszcie odśpiewać hymn na PGE Narodowym?

Zobacz również

Zobacz Wiedźmina w bajkach dla dzieci, nawet jeśli się go tam nie spodziewałeś

Zobacz Wiedźmina w bajkach dla dzieci, nawet jeśli się go tam nie spodziewałeś

Makabryczne odkrycie: szczątki dwóch małych dziewczynek! Policja zatrzymała matkę

AKTUALIZACJA
Makabryczne odkrycie: szczątki dwóch małych dziewczynek! Policja zatrzymała matkę