Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uwaga > Próby wyłudzania danych klientów BZWBK

Redakcja

Od wczoraj na adresy mailowe wielu osób w Polsce rozsyłane są wiadomości e-mail z prośbą o podanie danych dotyczących kart płatniczych (łącznie z numerem PIN oraz CVV2/CVC2).

To próba wyłudzenia danych. Pod żadnym pozorem nie należy przekazywać nadawcom maila oraz nie wprowadzać na podanym w wiadomości adresie strony www żadnych danych.

Bank Zachodni WBK, ani żaden z jego pracowników nie wysyłał wiadomości w tej sprawie i nigdy nie wysyła do swoich klientów próśb o podanie numerów kart, numerów PIN do kart oraz numerów NIK lub hasła PIN do usług BZWBK24.

Po otrzymaniu informacji o próbach wyłudzania danych służby informatyczne BZWBK wspólnie z organami ścigania niezwłocznie podjęły działania w celu zablokowania serwerów, z których rozsyłane są fałszywe maile.

W przypadku wprowadzenia danych na fałszywej stronie należy niezwłocznie zastrzec kartę, której dane zostały podane. Można to zrobić telefonicznie pod numerami telefonów:

- dla kart debetowych
linia ulgowa: 0801 666 056* oraz numery pełnopłatne: (+48) 61 856 53 26 lub (+48) 61 856 54 80,

- dla kart kredytowych standardowych
linia ulgowa: 0801 655 555* oraz numer pełnopłatny: (+48) 61 856 54 55,

- dla kart kredytowych Gold
linia ulgowa: 0801 600 000* oraz numer pełnopłatny: (+48) 61 856 54 60

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza