Mało palą, niewiele kosztują. Ekonomiczne auta osobowe do 20 tys. zł. Rzadko się psują, mają tanie części zamienne. Samochody niemal idealne
Nie ma bezawaryjnych samochodów używanych, ale są takie, które nie sprawiają kłopotów kierowcom. I właśnie te trafiły na naszą listę. Oczywiście, jak każdy pojazd, również te mają swoje wady. Ale my je pokazujemy. Szczegółowe opisujemy, co w danym aucie się psuje lub zużywa. Części do tych samochodów nie są drogie, dlatego nie przysporzą wam kłopotów. Najlepsze jest jednak to, że są to auta dosłownie na każdą kieszeń, bo nie wydacie więcej niż 20 tys. zł. Na kolejnych stronach znajdziecie, zdjęcia danych samochodów wraz ze szczegółowym opisem, oraz oceną. >>>
Szukacie jeszcze tańszego samochodu? Polecamy modele do 10 tys. zł:
Nie przepłacaj! Te samochody kupicie za 10 tys. zł i będziecie jeździć latami!
Zobacz również: Polscy kierowcy łamią przepisy. Także w Europie:
Peugeot 307
Peugeot 307 (2001 – 2011)
Peugeot 307 – samochód osobowy zaliczany do segmentu C. Model zadebiutował w sprzedaży w 2001 roku jako następca Peugeota 306, a rok później uzyskał tytuł „European Car of the Year”.
Najczęstsze awarie zdaniem mechaników:
- KAROSERIA (Ocena mechaników: 4,5/6): Szybkie rdzewienie nadkoli, korozja podwozia i dołu drzwi.
- ELEKTRYKA (Ocena mechaników: 2,7/6): Elektryka, wilgoć w elektronice, awarie cewki zapłonowej, awaryjna elektronika (ogółem).
- NAPĘD (Ocena mechaników: 3,8/6): Problemy z wtryskiwaczami w silniku Diesla, problemy z turbosprężarką w silniku Diesla.
- ZAWIESZENIE (Ocena mechaników: 3,8/6): Słabe przednie zawieszenie.
Mazda 6 I
Mazda 6 I (2002-2007)
Mazda 6 I – model produkowany jako następca Mazdy 626. Samochód osobowy klasy średniej. Zdobywca drugiego miejsca w plebiscycie „Europejski Samochód Roku 2003”. Oferowany w trzech typach nadwozia: liftback, sedan oraz kombi.
Najczęstsze awarie zdaniem mechaników:
- KAROSERIA (Ocena mechaników: 2,7/6): Szybkie rdzewienie nadkoli, korozja podwozia i dołu drzwi.
- ELEKTRYKA (Ocena mechaników: 4,3/6): Problemy z czujnikami ciśnienia.
- NAPĘD (Ocena mechaników: 3,9/6): Awaryjny silnik Diesla 2,0 - 136 KM, awarie turbosprężarki*, awarie łańcucha rozrządu, awarie łożyskowania wału korbowego.
- ZAWIESZENIE (Ocena mechaników: 4,3/6): Zużycie tylnego zawieszenia.
Ocena mechaników: 3,8/6
Szukacie jeszcze tańszego samochodu? Polecamy modele do 10 tys. zł:
Nie przepłacaj! Te samochody kupicie za 10 tys. zł i będziecie jeździć latami!
Zobacz również: Polscy kierowcy łamią przepisy. Także w Europie:
Peugeot 407
Peugeot 407 (2004 – 2009)
Peugeot 407 – samochód osobowy segmentu D (klasa średnia). Zaprezentowany oficjalnie w wersji produkcyjnej podczas Geneva Motor Show 2004. Oferowany w trzech typach nadwozia: sedan, kombi oraz coupé. Zdobywca licznych branżowych wyróżnień i tytułów.
Najczęstsze awarie zdaniem mechaników:
- KAROSERIA (Ocena mechaników: 4,6/6): Korozja podwozia, korozja poszycia.
- ELEKTRYKA (Ocena mechaników: 3,2/6): Częste awarie klimatyzacji, awarie wielu czujników (kąta skrętu, ciśnienia paliwa), awarie sterownika BSI.
- NAPĘD (Ocena mechaników: 4,0/6): Awarie turbosprężarki w silnikach Diesla, awarie przepustnicy w silnikach benzynowych, zapychający się filtr cząstek stałych.
- ZAWIESZENIE (Ocena mechaników: 3,8/6): Problemy z przednimi wahaczami.
Ocena mechaników: 3,9/6