1/6
Aż 78,8% respondentów szuka na sklepowych półkach tańszych...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Aż 78,8% respondentów szuka na sklepowych półkach tańszych produktów lub zamienników. Konsumenci postępują tak obecnie ze względu na rosnące ceny. Nie robi tego tylko 15,5% ankietowanych z 1 269 dorosłych Polaków odpowiedzialnych w swoich domach za zakupy.

2/6
Ponad 3/4 konsumentów obawia się dalszych podwyżek cen...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Ponad 3/4 konsumentów obawia się dalszych podwyżek cen żywności. A widząc, że pod wpływem inflacji, zmniejsza się ich dochód rozporządzalny, zmieniają kryteria wyboru produktów.

3/6
Wsparciem dla konsumpcji w drugiej połowie 2022 roku będą...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Wsparciem dla konsumpcji w drugiej połowie 2022 roku będą obniżki podatków, a także wydłużone tarcze antyinflacyjne. Do tego dojdzie popyt ze strony uchodźców wojennych z Ukrainy.

4/6
Przedział promocyjny od 20 do 30% jest najczęściej...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Przedział promocyjny od 20 do 30% jest najczęściej postrzegany jako najbardziej atrakcyjny, bo konsumenci często uważają, że właśnie taki zakres idealnie kompensuje rosnącą inflację.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Groźny pożar w Kostrzynie nad Odrą. Paliło się mieszkanie socjalne

Groźny pożar w Kostrzynie nad Odrą. Paliło się mieszkanie socjalne

Stal Gorzów z "czeskim Zmarzlikiem" w składzie pokonała torunian

Stal Gorzów z "czeskim Zmarzlikiem" w składzie pokonała torunian

Falubaz Zielona Góra na własnym torze lepszy od Motoru Lublin |ZDJĘCIA

Falubaz Zielona Góra na własnym torze lepszy od Motoru Lublin |ZDJĘCIA

Zobacz również

Lukas Podolski: Boję się tego, co może czekać Górnika Zabrze w przyszłym sezonie

Lukas Podolski: Boję się tego, co może czekać Górnika Zabrze w przyszłym sezonie

Groźny pożar w Kostrzynie nad Odrą. Paliło się mieszkanie socjalne

Groźny pożar w Kostrzynie nad Odrą. Paliło się mieszkanie socjalne