1/4
Małe zaskoczenie: Biedronka najbardziej przyjazną cyfrowo...
fot. Robert Woźniak / Polska Press

Małe zaskoczenie: Biedronka najbardziej przyjazną cyfrowo marką choć wciąż pełnowymiarowy e-sklep to przyszłość.

2/4
Kampanie Rossmanna w mediach społecznościowych uznane...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Kampanie Rossmanna w mediach społecznościowych uznane zostały przez klientów za jedne z najbardziej przyjaznych.

3/4
W kręgu firm ubezpieczeniowych niekwestionowane...
fot. Małgorzata Genca / Polska Press

W kręgu firm ubezpieczeniowych niekwestionowane pierwszeństwo pod względem przyjazności cyfrowej dla klientów dzierży marka PZU.

4/4
Aż 86% konsumentów w Polsce zauważa, kiedy banery i filmy...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Aż 86% konsumentów w Polsce zauważa, kiedy banery i filmy reklamowe, newslettery lub inne formy komunikacji marketingowej marek są dopasowane do ich potrzeb. Dotychczas takie działania firm w dużej mierze opierały się na danych od dostawców zewnętrznych (tzw. third party data). W dziesiątce najbardziej przyjaznych cyfrowo marek zdaniem klientów jest też Euro RTV AGD.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Przejdź na i.pl

Polecamy

Bicie rekordu długości flagi narodowej w Krośnie Odrzańskim | ZDJĘCIA

Bicie rekordu długości flagi narodowej w Krośnie Odrzańskim | ZDJĘCIA

Gorzowianie rozłożyli 100-metrową Biało-Czerwoną. Tak obchodzili Dzień Flagi

Gorzowianie rozłożyli 100-metrową Biało-Czerwoną. Tak obchodzili Dzień Flagi

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Zobacz również

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży