1/11
Podziemny tunel będzie dłuższy o 24 metry. Dzięki temu droga...
fot. Mariusz Kapała / GL

Podziemny tunel będzie dłuższy o 24 metry. Dzięki temu droga np. do przychodni się skróci. Sprawdziliśmy, na jakim etapie są roboty budowlane.

Tory dzielą miasto na dwie części. By dostać się z jednej do drugiej, trzeba nadkładać drogi. Bo najpierw trzeba wejść na wiadukt, a potem z niego zejść. Dzięki tunel znacznie szybciej dostaniemy się np. do przychodni, położonej tuż za torami.

Tunel ma być gotowy w listopadzie tego roku.Będzie prawie dwukrotnie przedłużony z 20 m do ponad 44 m. Zostaną wybudowane dwie pochylnie oraz winda osobowa, ułatwiające dostęp dla osób z ograniczoną mobilnością, podróżnych z cięższym bagażem i rowerzystów. Zakres prac obejmuje również przebudowę odwodnienia tunelu. Wykonawcą robót jest firma ALUSTA S.A. z Poznania. Inwestycja zapewni mieszkańcom i podróżnym wygodne i bezpieczne przejście między stacją i miastem. Przedsięwzięcie jest częścią projektu, poprawiającego obsługę na stacji i system komunikacji w mieście, realizowanego wspólnie z miastem Zielona Góra. Pasażerowie zyskają możliwość wygodnych przesiadek z pociągów do autobusów oraz wygodny tunel łączący dwie części Zielonej Góry.

Rozbudowa tunelu wraz z wybudowaniem pochylni pieszo-rowerowych jest pierwszą częścią zamówienia.

Więcej przeczytasz w środowym wydaniu Gazety Lubuskiej Plus



2/11
Podziemny tunel będzie dłuższy o 24 metry. Dzięki temu droga...
fot. Mariusz Kapała / GL

Podziemny tunel będzie dłuższy o 24 metry. Dzięki temu droga np. do przychodni się skróci. Sprawdziliśmy, na jakim etapie są roboty budowlane.

Tory dzielą miasto na dwie części. By dostać się z jednej do drugiej, trzeba nadkładać drogi. Bo najpierw trzeba wejść na wiadukt, a potem z niego zejść. Dzięki tunel znacznie szybciej dostaniemy się np. do przychodni, położonej tuż za torami.

Tunel ma być gotowy w listopadzie tego roku.Będzie prawie dwukrotnie przedłużony z 20 m do ponad 44 m. Zostaną wybudowane dwie pochylnie oraz winda osobowa, ułatwiające dostęp dla osób z ograniczoną mobilnością, podróżnych z cięższym bagażem i rowerzystów. Zakres prac obejmuje również przebudowę odwodnienia tunelu. Wykonawcą robót jest firma ALUSTA S.A. z Poznania. Inwestycja zapewni mieszkańcom i podróżnym wygodne i bezpieczne przejście między stacją i miastem. Przedsięwzięcie jest częścią projektu, poprawiającego obsługę na stacji i system komunikacji w mieście, realizowanego wspólnie z miastem Zielona Góra. Pasażerowie zyskają możliwość wygodnych przesiadek z pociągów do autobusów oraz wygodny tunel łączący dwie części Zielonej Góry.

Rozbudowa tunelu wraz z wybudowaniem pochylni pieszo-rowerowych jest pierwszą częścią zamówienia.

Więcej przeczytasz w środowym wydaniu Gazety Lubuskiej Plus



3/11
Podziemny tunel będzie dłuższy o 24 metry. Dzięki temu droga...
fot. Mariusz Kapała / GL

Podziemny tunel będzie dłuższy o 24 metry. Dzięki temu droga np. do przychodni się skróci. Sprawdziliśmy, na jakim etapie są roboty budowlane.

Tory dzielą miasto na dwie części. By dostać się z jednej do drugiej, trzeba nadkładać drogi. Bo najpierw trzeba wejść na wiadukt, a potem z niego zejść. Dzięki tunel znacznie szybciej dostaniemy się np. do przychodni, położonej tuż za torami.

Tunel ma być gotowy w listopadzie tego roku.Będzie prawie dwukrotnie przedłużony z 20 m do ponad 44 m. Zostaną wybudowane dwie pochylnie oraz winda osobowa, ułatwiające dostęp dla osób z ograniczoną mobilnością, podróżnych z cięższym bagażem i rowerzystów. Zakres prac obejmuje również przebudowę odwodnienia tunelu. Wykonawcą robót jest firma ALUSTA S.A. z Poznania. Inwestycja zapewni mieszkańcom i podróżnym wygodne i bezpieczne przejście między stacją i miastem. Przedsięwzięcie jest częścią projektu, poprawiającego obsługę na stacji i system komunikacji w mieście, realizowanego wspólnie z miastem Zielona Góra. Pasażerowie zyskają możliwość wygodnych przesiadek z pociągów do autobusów oraz wygodny tunel łączący dwie części Zielonej Góry.

Rozbudowa tunelu wraz z wybudowaniem pochylni pieszo-rowerowych jest pierwszą częścią zamówienia.

Więcej przeczytasz w środowym wydaniu Gazety Lubuskiej Plus



4/11
Podziemny tunel będzie dłuższy o 24 metry. Dzięki temu droga...
fot. Mariusz Kapała / GL

Podziemny tunel będzie dłuższy o 24 metry. Dzięki temu droga np. do przychodni się skróci. Sprawdziliśmy, na jakim etapie są roboty budowlane.

Tory dzielą miasto na dwie części. By dostać się z jednej do drugiej, trzeba nadkładać drogi. Bo najpierw trzeba wejść na wiadukt, a potem z niego zejść. Dzięki tunel znacznie szybciej dostaniemy się np. do przychodni, położonej tuż za torami.

Tunel ma być gotowy w listopadzie tego roku.Będzie prawie dwukrotnie przedłużony z 20 m do ponad 44 m. Zostaną wybudowane dwie pochylnie oraz winda osobowa, ułatwiające dostęp dla osób z ograniczoną mobilnością, podróżnych z cięższym bagażem i rowerzystów. Zakres prac obejmuje również przebudowę odwodnienia tunelu. Wykonawcą robót jest firma ALUSTA S.A. z Poznania. Inwestycja zapewni mieszkańcom i podróżnym wygodne i bezpieczne przejście między stacją i miastem. Przedsięwzięcie jest częścią projektu, poprawiającego obsługę na stacji i system komunikacji w mieście, realizowanego wspólnie z miastem Zielona Góra. Pasażerowie zyskają możliwość wygodnych przesiadek z pociągów do autobusów oraz wygodny tunel łączący dwie części Zielonej Góry.

Rozbudowa tunelu wraz z wybudowaniem pochylni pieszo-rowerowych jest pierwszą częścią zamówienia.

Więcej przeczytasz w środowym wydaniu Gazety Lubuskiej Plus



Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży

Pierwsza oprawa kibiców Wisły Kraków na finale Pucharu Polski

Pierwsza oprawa kibiców Wisły Kraków na finale Pucharu Polski

Zobacz również

Gorzowianie rozłożyli 100-metrową Biało-Czerwoną. Tak obchodzili Dzień Flagi

Gorzowianie rozłożyli 100-metrową Biało-Czerwoną. Tak obchodzili Dzień Flagi

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski