Waldemar Sługocki (PO)
1. Wynagrodzenia pracowników biura poselskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z pochodnymi - 34.780,72
2. Koszty badań lekarskich i szkoleń pracowników, o których mowa w pkt 1 - 60,00
3. Wynagrodzenia wypłacane na podstawie zawartych przez posła umów zlecenia i o dzieło wraz z pochodnymi - 10.501,25
4. Koszty ekspertyz, opinii, tłumaczeń - 1.697,40
5. Koszty usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem mandatu poselskiego, z wyjątkiem kosztów o których mowa w pkt 6 - 5.466,62
6. Koszty usług telekomunikacyjnych w „Domu Poselskim” oraz w kwaterach prywatnych w Warszawie, potrąconych przez Kancelarię Sejmu z ryczałtu na biuro poselskie - 104,64
7. Koszty korespondencji i ogłoszeń - 4.188,84
8. Koszty wynajmowania sal na spotkania z wyborcami - brak
9. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego samochodem własnym lub innym - 34.263,58
10. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego taksówkami - 56,50
11. Koszty najmu lokalu biura poselskiego, w tym: czynsz, opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz, wodę, wywóz śmieci, podatki, i opłaty lokalne - 23.129,33
12. Koszty konserwacji i naprawy sprzętu technicznego biura poselskiego oraz koszty jego eksploatacji - 147,60
13. Koszty drobnych napraw i remontów lokalu biura poselskiego - 2.226,00
14. Zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bhp itp. - 15.195,69
15. Zakup środków trwałych o charakterze wyposażenia - 515,22
16. Koszty podróży służbowych pracowników biura poselskiego o których mowa w pkt 1 - 2.136,22
17. Odpis na fundusz świadczeń socjalnych - brak
18. Świadczenia urlopowe wypłacane pracownikom biura poselskiego, o których mowa w pkt 1 - 1.093,93
19. Koszty obsługi rachunkowo-księgowej i bankowej biura poselskiego - 1.981,96
20. Inne wydatki związane z prowadzeniem biura poselskiego (ogółem) w tym:
a) Art. spożywcze - 1.614,96
b) Abonament RTV - 62,05
c) Obsługa materiałów filmowych z wystąpień sejmowych - 1.230,00
Środki przeznaczone do rozliczenia ogółem - 147.874,76 zł
Środki, które zostały wykorzystane - 140.452,51 zł
Pozostało - 7.422,25 zł
Bogusław Wontor (SLD)
1. Wynagrodzenia pracowników biura poselskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z pochodnymi - 34.038,53
2. Koszty badań lekarskich i szkoleń pracowników, o których mowa w pkt 1 - brak
3. Wynagrodzenia wypłacane na podstawie zawartych przez posła umów zlecenia i o dzieło wraz z pochodnymi - brak
4. Koszty ekspertyz, opinii, tłumaczeń - 1.476,00
5. Koszty usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem mandatu poselskiego, z wyjątkiem kosztów o których mowa w pkt 6 - 17.241,17
6. Koszty usług telekomunikacyjnych w „Domu Poselskim” oraz w kwaterach prywatnych w Warszawie, potrąconych przez Kancelarię Sejmu z ryczałtu na biuro poselskie - 105,29
7. Koszty korespondencji i ogłoszeń - 3.836,25
8. Koszty wynajmowania sal na spotkania z wyborcami - brak
9. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego samochodem własnym lub innym - 30.000,00
10. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego taksówkami - brak
11. Koszty najmu lokalu biura poselskiego, w tym: czynsz, opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz, wodę, wywóz śmieci, podatki, i opłaty lokalne - 37.058,42
12. Koszty konserwacji i naprawy sprzętu technicznego biura poselskiego oraz koszty jego eksploatacji - 473,55
13. Koszty drobnych napraw i remontów lokalu biura poselskiego - 266,24
14. Zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bhp itp. - 7.761,84
15. Zakup środków trwałych o charakterze wyposażenia - brak
16. Koszty podróży służbowych pracowników biura poselskiego o których mowa w pkt 1 - 10.645,57
17. Odpis na fundusz świadczeń socjalnych - brak
18. Świadczenia urlopowe wypłacane pracownikom biura poselskiego, o których mowa w pkt 1 - brak
19. Koszty obsługi rachunkowo-księgowej i bankowej biura poselskiego - 1.847,37
20. Inne wydatki związane z prowadzeniem biura poselskiego (ogółem) w tym: brak
Środki przeznaczone do rozliczenia ogółem - 149.328,36 zł
Środki, które zostały wykorzystane - 144.750,23 zł
Pozostało - 4.578,13
Józef Zych (PSL)
1. Wynagrodzenia pracowników biura poselskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z pochodnymi - 28.007,82
2. Koszty badań lekarskich i szkoleń pracowników, o których mowa w pkt 1 - brak
3. Wynagrodzenia wypłacane na podstawie zawartych przez posła umów zlecenia i o dzieło wraz z pochodnymi - 26.097,08
4. Koszty ekspertyz, opinii, tłumaczeń - brak
5. Koszty usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem mandatu poselskiego, z wyjątkiem kosztów o których mowa w pkt 6 - 3.806,47
6. Koszty usług telekomunikacyjnych w „Domu Poselskim” oraz w kwaterach prywatnych w Warszawie, potrąconych przez Kancelarię Sejmu z ryczałtu na biuro poselskie - 229,78
7. Koszty korespondencji i ogłoszeń - 1.774,06
8. Koszty wynajmowania sal na spotkania z wyborcami - brak
9. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego samochodem własnym lub innym - 38.028,90
10. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego taksówkami - brak
11. Koszty najmu lokalu biura poselskiego, w tym: czynsz, opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz, wodę, wywóz śmieci, podatki, i opłaty lokalne - 1.577,52
12. Koszty konserwacji i naprawy sprzętu technicznego biura poselskiego oraz koszty jego eksploatacji - 888,63
13. Koszty drobnych napraw i remontów lokalu biura poselskiego - brak
14. Zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bhp itp. - 3.380,76
15. Zakup środków trwałych o charakterze wyposażenia - brak
16. Koszty podróży służbowych pracowników biura poselskiego o których mowa w pkt 1 - 25.297,43 (koszty podróży osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę)
17. Odpis na fundusz świadczeń socjalnych - brak
18. Świadczenia urlopowe wypłacane pracownikom biura poselskiego, o których mowa w pkt 1 - 600,00
19. Koszty obsługi rachunkowo-księgowej i bankowej biura poselskiego - 606,70
20. Inne wydatki związane z prowadzeniem biura poselskiego (ogółem) w tym:
a) RTV- 23,50
b) Kawa, herbata - 412,16
c) Kwiaty - 319,00
Środki przeznaczone do rozliczenia ogółem - 150.577,96 zł
Środki, które zostały wykorzystane - 131.049,71 zł
Pozostało - 19.528,25 zł