![Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/18/56/6410182011c2f_o_large.jpg)
TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.
![Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/8c/f9/6410182c5232d_o_large.jpg)
TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.
![Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/72/04/6410183815cb0_o_large.jpg)
TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.
![Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/35/eb/6410184518e61_o_large.jpg)
TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.