1/3
W Internecie czujemy się coraz bezpieczniej. Czy dlatego jesteśmy nieostrożni podczas e-zakupów i co nam w związku z tym grozi?
fot. Wojciech Wojtkielewicz / Polska Press
2/3
Jak wynika z badania Santander Consumer Banku, mniej niż...
fot. Tomasz Bolt/Polska Press

Jak wynika z badania Santander Consumer Banku, mniej niż połowa Polaków dokładnie sprawdza dane do przelewu przed przesłaniem pieniędzy (45 proc.) i korzysta z zaufanego połączenia (31 proc.) podczas kupowania w kanale online. Nie są u nas też popularne rozwiązania takie jak ubezpieczenia zakupów robionych w sieci. Korzysta z nich jedynie co dziesiąty Polak (10 proc.).

3/3
Jak wynika z badania Santander Consumer Banku, mniej niż...
fot. 123rf

Jak wynika z badania Santander Consumer Banku, mniej niż połowa Polaków dokładnie sprawdza dane do przelewu przed przesłaniem pieniędzy (45 proc.) i korzysta z zaufanego połączenia (31 proc.) podczas kupowania w kanale online. Nie są u nas też popularne rozwiązania takie jak ubezpieczenia zakupów robionych w sieci. Korzysta z nich jedynie co dziesiąty Polak (10 proc.).

Kontynuuj przeglądanie galerii
Przejdź na i.pl

Zobacz również

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Polecamy

Bicie rekordu długości flagi narodowej w Krośnie Odrzańskim | ZDJĘCIA

Bicie rekordu długości flagi narodowej w Krośnie Odrzańskim | ZDJĘCIA

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski