5/8
Bożena Roszkowska z Budyni - z synem Sławomirem - cieszą się...
fot. Mariusz Kapała

Zmiany na PKP w Zielonej GórNie będzie kapało, zrobi się bliżej i bezpieczniej

Bożena Roszkowska z Budyni - z synem Sławomirem - cieszą się że perony zostaną zadaszone. Teraz, jeśli jest zła pogoda, oczekiwanie na przyjazd pociągu nie należy do przyjemności.

Jeszcze w tym miesiącu rozpoczną się prace przy przedłużeniu tunelu, modernizacji wiaduktu. A także zostanie podpisana umowa na... dachy.

Rusza przebudowa tunelu, a dokładniej mówiąc jego przedłużenie do ul. Towarowej. Koszt inwestycji to 8 mln zł.

- To dobra decyzja, by przedłużyć ten tunel. Ułatwi wszystkim życie - uważa Tadeusz Rolny, ale zaraz dodaje: - Martwi mnie tylko to, że już teraz stoi tam woda. Podczas letnich ulew tunel zamieniał się w basen.

Jak tłumaczy Bohdan Ząbek z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., w przyszłości takie sytuacje nie powinny się zdarzać.

- Zakres prac obejmuje m.in. przebudowę odwodnienia tunelu. Również miasto przebuduje kanalizację deszczową na ul. Dworcowej - podkreśla B. Ząbek.

Podróżni muszą uzbroić się w cierpliwość. Na jak długo? Kiedy wreszcie pod wiaduktem na ul. Batorego zrobi się bezpieczniej? A co z tunelem pod torami? Czytaj więcej 16 października w papierowym wydaniu „Gazety Lubuskiej” oraz w naszym serwisie plus.gazetalubuska.pl

Przeczytaj też:Uwaga, nowe oszustwo! Wystarczy jeden sms i płacisz kilkadziesiąt złotych



Zobacz również: Magazyn Informacyjny Gazety Lubuskiej:


6/8
Bożena Roszkowska z Budyni - z synem Sławomirem - cieszą się...
fot. Mariusz Kapała

Zmiany na PKP w Zielonej GórNie będzie kapało, zrobi się bliżej i bezpieczniej

Bożena Roszkowska z Budyni - z synem Sławomirem - cieszą się że perony zostaną zadaszone. Teraz, jeśli jest zła pogoda, oczekiwanie na przyjazd pociągu nie należy do przyjemności.

Jeszcze w tym miesiącu rozpoczną się prace przy przedłużeniu tunelu, modernizacji wiaduktu. A także zostanie podpisana umowa na... dachy.

Rusza przebudowa tunelu, a dokładniej mówiąc jego przedłużenie do ul. Towarowej. Koszt inwestycji to 8 mln zł.

- To dobra decyzja, by przedłużyć ten tunel. Ułatwi wszystkim życie - uważa Tadeusz Rolny, ale zaraz dodaje: - Martwi mnie tylko to, że już teraz stoi tam woda. Podczas letnich ulew tunel zamieniał się w basen.

Jak tłumaczy Bohdan Ząbek z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., w przyszłości takie sytuacje nie powinny się zdarzać.

- Zakres prac obejmuje m.in. przebudowę odwodnienia tunelu. Również miasto przebuduje kanalizację deszczową na ul. Dworcowej - podkreśla B. Ząbek.

Podróżni muszą uzbroić się w cierpliwość. Na jak długo? Kiedy wreszcie pod wiaduktem na ul. Batorego zrobi się bezpieczniej? A co z tunelem pod torami? Czytaj więcej 16 października w papierowym wydaniu „Gazety Lubuskiej” oraz w naszym serwisie plus.gazetalubuska.pl

Przeczytaj też:Uwaga, nowe oszustwo! Wystarczy jeden sms i płacisz kilkadziesiąt złotych



Zobacz również: Magazyn Informacyjny Gazety Lubuskiej:


7/8
Bożena Roszkowska z Budyni - z synem Sławomirem - cieszą się...
fot. Mariusz Kapała

Zmiany na PKP w Zielonej GórNie będzie kapało, zrobi się bliżej i bezpieczniej

Bożena Roszkowska z Budyni - z synem Sławomirem - cieszą się że perony zostaną zadaszone. Teraz, jeśli jest zła pogoda, oczekiwanie na przyjazd pociągu nie należy do przyjemności.

Jeszcze w tym miesiącu rozpoczną się prace przy przedłużeniu tunelu, modernizacji wiaduktu. A także zostanie podpisana umowa na... dachy.

Rusza przebudowa tunelu, a dokładniej mówiąc jego przedłużenie do ul. Towarowej. Koszt inwestycji to 8 mln zł.

- To dobra decyzja, by przedłużyć ten tunel. Ułatwi wszystkim życie - uważa Tadeusz Rolny, ale zaraz dodaje: - Martwi mnie tylko to, że już teraz stoi tam woda. Podczas letnich ulew tunel zamieniał się w basen.

Jak tłumaczy Bohdan Ząbek z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., w przyszłości takie sytuacje nie powinny się zdarzać.

- Zakres prac obejmuje m.in. przebudowę odwodnienia tunelu. Również miasto przebuduje kanalizację deszczową na ul. Dworcowej - podkreśla B. Ząbek.

Podróżni muszą uzbroić się w cierpliwość. Na jak długo? Kiedy wreszcie pod wiaduktem na ul. Batorego zrobi się bezpieczniej? A co z tunelem pod torami? Czytaj więcej 16 października w papierowym wydaniu „Gazety Lubuskiej” oraz w naszym serwisie plus.gazetalubuska.pl

Przeczytaj też:Uwaga, nowe oszustwo! Wystarczy jeden sms i płacisz kilkadziesiąt złotych



Zobacz również: Magazyn Informacyjny Gazety Lubuskiej:


8/8
Bożena Roszkowska z Budyni - z synem Sławomirem - cieszą się...
fot. Mariusz Kapała

Zmiany na PKP w Zielonej GórNie będzie kapało, zrobi się bliżej i bezpieczniej

Bożena Roszkowska z Budyni - z synem Sławomirem - cieszą się że perony zostaną zadaszone. Teraz, jeśli jest zła pogoda, oczekiwanie na przyjazd pociągu nie należy do przyjemności.

Jeszcze w tym miesiącu rozpoczną się prace przy przedłużeniu tunelu, modernizacji wiaduktu. A także zostanie podpisana umowa na... dachy.

Rusza przebudowa tunelu, a dokładniej mówiąc jego przedłużenie do ul. Towarowej. Koszt inwestycji to 8 mln zł.

- To dobra decyzja, by przedłużyć ten tunel. Ułatwi wszystkim życie - uważa Tadeusz Rolny, ale zaraz dodaje: - Martwi mnie tylko to, że już teraz stoi tam woda. Podczas letnich ulew tunel zamieniał się w basen.

Jak tłumaczy Bohdan Ząbek z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., w przyszłości takie sytuacje nie powinny się zdarzać.

- Zakres prac obejmuje m.in. przebudowę odwodnienia tunelu. Również miasto przebuduje kanalizację deszczową na ul. Dworcowej - podkreśla B. Ząbek.

Podróżni muszą uzbroić się w cierpliwość. Na jak długo? Kiedy wreszcie pod wiaduktem na ul. Batorego zrobi się bezpieczniej? A co z tunelem pod torami? Czytaj więcej 16 października w papierowym wydaniu „Gazety Lubuskiej” oraz w naszym serwisie plus.gazetalubuska.pl

Przeczytaj też:Uwaga, nowe oszustwo! Wystarczy jeden sms i płacisz kilkadziesiąt złotych



Zobacz również: Magazyn Informacyjny Gazety Lubuskiej:


Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczPrzejdź na i.pl

Polecamy

Raport z trybun. Wściekła Żyleta, obrażony Kolejorz i dużo opraw

Raport z trybun. Wściekła Żyleta, obrażony Kolejorz i dużo opraw

Ostatnie pożegnanie Mirosława Rataja, redaktora naczelnego "GL", prezesa Lubpressu

Ostatnie pożegnanie Mirosława Rataja, redaktora naczelnego "GL", prezesa Lubpressu

Zapomnij o Como! Te włoskie jeziora zawrócą ci w głowie

Zapomnij o Como! Te włoskie jeziora zawrócą ci w głowie

Zobacz również

Raport z trybun. Wściekła Żyleta, obrażony Kolejorz i dużo opraw

Raport z trybun. Wściekła Żyleta, obrażony Kolejorz i dużo opraw

Wszyscy radni głosowali na Annę Synowiec. Została nową przewodniczącą sejmiku

Wszyscy radni głosowali na Annę Synowiec. Została nową przewodniczącą sejmiku