9 z 18
Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk...
fot. 4x4 Dream Team

Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk zbrojeniowych Brożek i Krzystkowice. To potężne kombinaty stworzone do produkcji materiałów wybuchowych na potrzeby zbrojeniowe III Rzeszy. Oba zakłady zajmowały spore połacie terenu, który był maskowany przed wścibskim okiem aliantów. Fabryka w Brożku, która zajmowała powierzchnie 336 hektarów.

Kompleksy były zabezpieczone do tego stopnia, że w fabryce w Brożku umieszczono dwie podziemne elektrociepłownie, które pracowały na potrzeby kombinatu. Zarówno w Brożku i Krzystkowicach istniały świetnie rozwinięte sieci dróg dojazdowych oraz budynków, w których skład wchodziły magazyny, laboratoria, przepompownie, zbiorniki czy też suszarnie prochu.

Kolejnym punktem na trasie była niemiecka linia fortyfikacyjna zwana Oderstellung – Pozycją Odry (Skansen Fortyfikacyjny Czerwieńsk), gdzie można obejrzeć kilka interesujących Bauwerków, które broniły przeprawy promowej Brody - Czerwieńsk. Bunkry wchodzące w skład tej linii obronnej są jednymi z najlepiej zachowanych pod względem niezniszczonych pancerzy oraz sprzętu fortecznego.

Trasa rajdu wiodła następnie w kierunki bardzo popularnej linii fortyfikacyjnej Festungsfront im Oder-Warthe Bogen zwanej Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym. Na tym etapie uczestniczy poszczególnych ekip musieli wykonać dodatkowe zadania sprawnościowe. M.in. do zebrania było 30 pieczątek z różnych punktów umiejscowionych w trudno dostępnym terenie.

Podczas ostatniej edycji rajdu Szlakiem Lubuskich Fortyfikacji uczestnicy odwiedzili również m.in most obrotowy D 812, Grupę Warowną Shill D 724 w Kursku oraz system podziemny Grupy Warownej Scharnhorst z pancerwerkiem 717.

Jeśli jesteście zainteresowani śledzeniem wypraw grupy 4x4 Dream Team, polecamy odwiedzić ich profil na Facebooku.

Zobacz też: Ruszył sezon rajdów cross-country

wideo: TVN Turbo


POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:







10 z 18
Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk...
fot. 4x4 Dream Team

Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk zbrojeniowych Brożek i Krzystkowice. To potężne kombinaty stworzone do produkcji materiałów wybuchowych na potrzeby zbrojeniowe III Rzeszy. Oba zakłady zajmowały spore połacie terenu, który był maskowany przed wścibskim okiem aliantów. Fabryka w Brożku, która zajmowała powierzchnie 336 hektarów.

Kompleksy były zabezpieczone do tego stopnia, że w fabryce w Brożku umieszczono dwie podziemne elektrociepłownie, które pracowały na potrzeby kombinatu. Zarówno w Brożku i Krzystkowicach istniały świetnie rozwinięte sieci dróg dojazdowych oraz budynków, w których skład wchodziły magazyny, laboratoria, przepompownie, zbiorniki czy też suszarnie prochu.

Kolejnym punktem na trasie była niemiecka linia fortyfikacyjna zwana Oderstellung – Pozycją Odry (Skansen Fortyfikacyjny Czerwieńsk), gdzie można obejrzeć kilka interesujących Bauwerków, które broniły przeprawy promowej Brody - Czerwieńsk. Bunkry wchodzące w skład tej linii obronnej są jednymi z najlepiej zachowanych pod względem niezniszczonych pancerzy oraz sprzętu fortecznego.

Trasa rajdu wiodła następnie w kierunki bardzo popularnej linii fortyfikacyjnej Festungsfront im Oder-Warthe Bogen zwanej Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym. Na tym etapie uczestniczy poszczególnych ekip musieli wykonać dodatkowe zadania sprawnościowe. M.in. do zebrania było 30 pieczątek z różnych punktów umiejscowionych w trudno dostępnym terenie.

Podczas ostatniej edycji rajdu Szlakiem Lubuskich Fortyfikacji uczestnicy odwiedzili również m.in most obrotowy D 812, Grupę Warowną Shill D 724 w Kursku oraz system podziemny Grupy Warownej Scharnhorst z pancerwerkiem 717.

Jeśli jesteście zainteresowani śledzeniem wypraw grupy 4x4 Dream Team, polecamy odwiedzić ich profil na Facebooku.

Zobacz też: Ruszył sezon rajdów cross-country

wideo: TVN Turbo


POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:







11 z 18
Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk...
fot. 4x4 Dream Team

Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk zbrojeniowych Brożek i Krzystkowice. To potężne kombinaty stworzone do produkcji materiałów wybuchowych na potrzeby zbrojeniowe III Rzeszy. Oba zakłady zajmowały spore połacie terenu, który był maskowany przed wścibskim okiem aliantów. Fabryka w Brożku, która zajmowała powierzchnie 336 hektarów.

Kompleksy były zabezpieczone do tego stopnia, że w fabryce w Brożku umieszczono dwie podziemne elektrociepłownie, które pracowały na potrzeby kombinatu. Zarówno w Brożku i Krzystkowicach istniały świetnie rozwinięte sieci dróg dojazdowych oraz budynków, w których skład wchodziły magazyny, laboratoria, przepompownie, zbiorniki czy też suszarnie prochu.

Kolejnym punktem na trasie była niemiecka linia fortyfikacyjna zwana Oderstellung – Pozycją Odry (Skansen Fortyfikacyjny Czerwieńsk), gdzie można obejrzeć kilka interesujących Bauwerków, które broniły przeprawy promowej Brody - Czerwieńsk. Bunkry wchodzące w skład tej linii obronnej są jednymi z najlepiej zachowanych pod względem niezniszczonych pancerzy oraz sprzętu fortecznego.

Trasa rajdu wiodła następnie w kierunki bardzo popularnej linii fortyfikacyjnej Festungsfront im Oder-Warthe Bogen zwanej Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym. Na tym etapie uczestniczy poszczególnych ekip musieli wykonać dodatkowe zadania sprawnościowe. M.in. do zebrania było 30 pieczątek z różnych punktów umiejscowionych w trudno dostępnym terenie.

Podczas ostatniej edycji rajdu Szlakiem Lubuskich Fortyfikacji uczestnicy odwiedzili również m.in most obrotowy D 812, Grupę Warowną Shill D 724 w Kursku oraz system podziemny Grupy Warownej Scharnhorst z pancerwerkiem 717.

Jeśli jesteście zainteresowani śledzeniem wypraw grupy 4x4 Dream Team, polecamy odwiedzić ich profil na Facebooku.

Zobacz też: Ruszył sezon rajdów cross-country

wideo: TVN Turbo


POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:







12 z 18
Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk...
fot. 4x4 Dream Team

Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk zbrojeniowych Brożek i Krzystkowice. To potężne kombinaty stworzone do produkcji materiałów wybuchowych na potrzeby zbrojeniowe III Rzeszy. Oba zakłady zajmowały spore połacie terenu, który był maskowany przed wścibskim okiem aliantów. Fabryka w Brożku, która zajmowała powierzchnie 336 hektarów.

Kompleksy były zabezpieczone do tego stopnia, że w fabryce w Brożku umieszczono dwie podziemne elektrociepłownie, które pracowały na potrzeby kombinatu. Zarówno w Brożku i Krzystkowicach istniały świetnie rozwinięte sieci dróg dojazdowych oraz budynków, w których skład wchodziły magazyny, laboratoria, przepompownie, zbiorniki czy też suszarnie prochu.

Kolejnym punktem na trasie była niemiecka linia fortyfikacyjna zwana Oderstellung – Pozycją Odry (Skansen Fortyfikacyjny Czerwieńsk), gdzie można obejrzeć kilka interesujących Bauwerków, które broniły przeprawy promowej Brody - Czerwieńsk. Bunkry wchodzące w skład tej linii obronnej są jednymi z najlepiej zachowanych pod względem niezniszczonych pancerzy oraz sprzętu fortecznego.

Trasa rajdu wiodła następnie w kierunki bardzo popularnej linii fortyfikacyjnej Festungsfront im Oder-Warthe Bogen zwanej Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym. Na tym etapie uczestniczy poszczególnych ekip musieli wykonać dodatkowe zadania sprawnościowe. M.in. do zebrania było 30 pieczątek z różnych punktów umiejscowionych w trudno dostępnym terenie.

Podczas ostatniej edycji rajdu Szlakiem Lubuskich Fortyfikacji uczestnicy odwiedzili również m.in most obrotowy D 812, Grupę Warowną Shill D 724 w Kursku oraz system podziemny Grupy Warownej Scharnhorst z pancerwerkiem 717.

Jeśli jesteście zainteresowani śledzeniem wypraw grupy 4x4 Dream Team, polecamy odwiedzić ich profil na Facebooku.

Zobacz też: Ruszył sezon rajdów cross-country

wideo: TVN Turbo


POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:







Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Szkoła muzyczna w Krośnie Odrzańskim obchodziła 50-lecie!

Szkoła muzyczna w Krośnie Odrzańskim obchodziła 50-lecie!

Kolejni kandydaci do straży granicznej zdawali egzaminy w Krośnie Odrzańskim

Kolejni kandydaci do straży granicznej zdawali egzaminy w Krośnie Odrzańskim

Rekomendacja do zarządu województwa bez jednego głosu poparcia

Rekomendacja do zarządu województwa bez jednego głosu poparcia

Zobacz również

Słowenia zdobyta! Zielonogórzanie wywalczyli siedem medali mistrzostw Europy

Słowenia zdobyta! Zielonogórzanie wywalczyli siedem medali mistrzostw Europy

Prezydent Zielonej Góry podpisał pierwszą umowę inwestycyjną

Prezydent Zielonej Góry podpisał pierwszą umowę inwestycyjną