1/9
fot. Arch. Zespołu Mażoretek Finazja

Młodzieżowa Orkiestra Dęta oraz zespół mażoretek „Finezja” brali udział w Międzynarodowym Festiwalu Orkiestr Dętych we Włoszech.

Młodzieżowa Orkiestra Dęta oraz zespół mażoretek „Finezja” brali udział w Międzynarodowym Festiwalu Orkiestr Dętych (XIX International Band Festival Competition) we Włoszech.

W pięknej nadadriatyckiej miejscowości Giulianova nasza młodzież wzięła udział w przesłuchaniach konkursowych oraz występowała poza konkursem dla turystów i lokalnej społeczności. Dyrygentem wschowskiej orkiestry był Ryszard Jaśkiewicz, a grupę mażoretek prowadziła Kamila Rzepiela-Drgas.

Orkiestra i mażoretki miały możliwość poznania i rywalizowania z zespołami m.in.: z Czech, Meksyku, Salwadoru i Włoch.
– Mimo, że wróciliśmy bez nagród, z całą pewnością pobyt będziemy wspominać bardzo długo… Nie tylko dlatego że wzięliśmy udział w festiwalu, ale zobaczyliśmy też piękne miejsca i inne światowe zespoły – mówi jeden z członków wschowskiej orkiestry.
– Miałyśmy okazję kolejny raz zobaczyć przepiękne Włochy, bo w tamtym roku brałyśmy udział w Mistrzostwach Europy w Giulianovej. Tym razem występowałyśmy z orkiestrą i był to innego rodzaju pokaz. Poza festiwalem spędziłyśmy dużo czasu na plaży i zwiedzaniu – powiedziała jedna z mażoretek.

Wyjazd na festiwal możliwy był dzięki wsparciu finansowemu: Urzędu Miasta i Gminy Wschowa, Starostwa Powiatowego we Wschowie oraz Banku Spółdzielczego we Wschowie.

Zobacz również: Mażoretki, Tambumajorki i Cheerleaderki w defiladzie przed teatrem

2/9

3/9

4/9

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Rekomendacja do zarządu województwa bez jednego głosu poparcia

Najtańsze wakacje za granicą: aktualna lista kierunków z cenami. Nawet tylko 1700 zł!