Częstotliwość rachunków wynika z przyjętego okresu rozliczeniowego na podstawie zapisów umowy klienta na zakup energii elektrycznej - wyjaśnia sprawę Luiza Trocka, starsza specjalistka ds. PR z departament PR i komunikacji spółki Enea.
- Każdy klient ma indywidualny numer konta bankowego, na które wpłaca należności ze energię elektryczną. Istnieje możliwość wpłacania np. raz w miesiącu mniejszych kwot, nawet jeśli w danym miesiącu nie została wystawiona faktura. Wpłacone środki zmniejszą kwotę do zapłaty wynikającą z wystawionej faktury - tłumaczy Luiza Trocka
Jest możliwa też zmiana okresu rozliczeniowego. Klient może dokonać takiej zmiany raz na 12 miesięcy. Można to zrobić np. osobiście w Biurze Obsługi Klienta lub poprzez eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta).
- Konsultanci w biurach lub na infolinii wskażą, jakie dokumenty należy złożyć i podpowiedzą, jak je wypełnić - wyjaśnia przedstawicielka Enei.