9/30
Na ten moment mieszkańcy Zielonej Góry czekali z...
fot. Mariusz Kapała

Na ten moment mieszkańcy Zielonej Góry czekali z niecierpliwością. W sobotę, 20 lipca, ul. Dworcowa będzie w całości przejezdna. Miasto zyskało wyremontowaną ulicę i nowe Centrum Przesiadkowe.

Powoli zapominamy, jak ulica Dworcowa wyglądała przed remontem. Zielonogórzanie od miesiąca korzystają z Centrum Przesiadkowego. Wciąż jednak trwały prace na odcinku od dworca PKS do dworca PKP. W sobotę, 20 lipca, po raz pierwszy po nowej nawierzchni pojadą samochody. Życie na tej ulicy wróci do normy.

Prace budowlane rozpoczęły się w marcu 2018 roku. Wyburzono wcześniejszy budynek, zamknięto ulice. Z jezdni zerwano nawierzchnię. Ruszyły prace przy budowie Centrum Przesiadkowego i nowej drogi. Pod koniec maja oddano do użytku fragment ul. Dworcowej, prowadzący od dworca PKS do ul. Batorego, a od 17 czerwca pasażerowie korzystają z nowoczesnego Centrum Przesiadkowego.

W sobotę 20 lipca, do użytku zostanie oddany ostatni fragment remontowanej ulicy. Informacja o zakończeniu prac została zamieszczona na oficjalnym profilu facebookowym miasta:


Głównym wykonawcą była firma Skanska. Koszt inwestycji wyniósł 20 mln zł. Remont ul. Dworcowej wraz z budową Centrum Przesiadkowego jest częścią ogromnej inwestycji pod hasłem niskoemisyjnego transportu. W skład projektu wchodzi jeszcze m.in. modernizacja zajezdni MZK, wymiana taboru na elektryczny, modernizacja pętli autobusowych i budowa ładowarek, przebudowa wiaduktu kolejowego nad ulicą Batorego, przedłużenie tunelu pod torami.

Zobacz, jak wygląda Centrum Przesiadkowe


10/30
Na ten moment mieszkańcy Zielonej Góry czekali z...
fot. Mat. Urzędu Miasta

Na ten moment mieszkańcy Zielonej Góry czekali z niecierpliwością. W sobotę, 20 lipca, ul. Dworcowa będzie w całości przejezdna. Miasto zyskało wyremontowaną ulicę i nowe Centrum Przesiadkowe.

Powoli zapominamy, jak ulica Dworcowa wyglądała przed remontem. Zielonogórzanie od miesiąca korzystają z Centrum Przesiadkowego. Wciąż jednak trwały prace na odcinku od dworca PKS do dworca PKP. W sobotę, 20 lipca, po raz pierwszy po nowej nawierzchni pojadą samochody. Życie na tej ulicy wróci do normy.

Prace budowlane rozpoczęły się w marcu 2018 roku. Wyburzono wcześniejszy budynek, zamknięto ulice. Z jezdni zerwano nawierzchnię. Ruszyły prace przy budowie Centrum Przesiadkowego i nowej drogi. Pod koniec maja oddano do użytku fragment ul. Dworcowej, prowadzący od dworca PKS do ul. Batorego, a od 17 czerwca pasażerowie korzystają z nowoczesnego Centrum Przesiadkowego.

W sobotę 20 lipca, do użytku zostanie oddany ostatni fragment remontowanej ulicy. Informacja o zakończeniu prac została zamieszczona na oficjalnym profilu facebookowym miasta:


Głównym wykonawcą była firma Skanska. Koszt inwestycji wyniósł 20 mln zł. Remont ul. Dworcowej wraz z budową Centrum Przesiadkowego jest częścią ogromnej inwestycji pod hasłem niskoemisyjnego transportu. W skład projektu wchodzi jeszcze m.in. modernizacja zajezdni MZK, wymiana taboru na elektryczny, modernizacja pętli autobusowych i budowa ładowarek, przebudowa wiaduktu kolejowego nad ulicą Batorego, przedłużenie tunelu pod torami.

Zobacz, jak wygląda Centrum Przesiadkowe


11/30
Na ten moment mieszkańcy Zielonej Góry czekali z...
fot. Mariusz Kapała

Na ten moment mieszkańcy Zielonej Góry czekali z niecierpliwością. W sobotę, 20 lipca, ul. Dworcowa będzie w całości przejezdna. Miasto zyskało wyremontowaną ulicę i nowe Centrum Przesiadkowe.

Powoli zapominamy, jak ulica Dworcowa wyglądała przed remontem. Zielonogórzanie od miesiąca korzystają z Centrum Przesiadkowego. Wciąż jednak trwały prace na odcinku od dworca PKS do dworca PKP. W sobotę, 20 lipca, po raz pierwszy po nowej nawierzchni pojadą samochody. Życie na tej ulicy wróci do normy.

Prace budowlane rozpoczęły się w marcu 2018 roku. Wyburzono wcześniejszy budynek, zamknięto ulice. Z jezdni zerwano nawierzchnię. Ruszyły prace przy budowie Centrum Przesiadkowego i nowej drogi. Pod koniec maja oddano do użytku fragment ul. Dworcowej, prowadzący od dworca PKS do ul. Batorego, a od 17 czerwca pasażerowie korzystają z nowoczesnego Centrum Przesiadkowego.

W sobotę 20 lipca, do użytku zostanie oddany ostatni fragment remontowanej ulicy. Informacja o zakończeniu prac została zamieszczona na oficjalnym profilu facebookowym miasta:


Głównym wykonawcą była firma Skanska. Koszt inwestycji wyniósł 20 mln zł. Remont ul. Dworcowej wraz z budową Centrum Przesiadkowego jest częścią ogromnej inwestycji pod hasłem niskoemisyjnego transportu. W skład projektu wchodzi jeszcze m.in. modernizacja zajezdni MZK, wymiana taboru na elektryczny, modernizacja pętli autobusowych i budowa ładowarek, przebudowa wiaduktu kolejowego nad ulicą Batorego, przedłużenie tunelu pod torami.

Zobacz, jak wygląda Centrum Przesiadkowe


12/30
Na ten moment mieszkańcy Zielonej Góry czekali z...
fot. Mat. Urzędu Miasta

Na ten moment mieszkańcy Zielonej Góry czekali z niecierpliwością. W sobotę, 20 lipca, ul. Dworcowa będzie w całości przejezdna. Miasto zyskało wyremontowaną ulicę i nowe Centrum Przesiadkowe.

Powoli zapominamy, jak ulica Dworcowa wyglądała przed remontem. Zielonogórzanie od miesiąca korzystają z Centrum Przesiadkowego. Wciąż jednak trwały prace na odcinku od dworca PKS do dworca PKP. W sobotę, 20 lipca, po raz pierwszy po nowej nawierzchni pojadą samochody. Życie na tej ulicy wróci do normy.

Prace budowlane rozpoczęły się w marcu 2018 roku. Wyburzono wcześniejszy budynek, zamknięto ulice. Z jezdni zerwano nawierzchnię. Ruszyły prace przy budowie Centrum Przesiadkowego i nowej drogi. Pod koniec maja oddano do użytku fragment ul. Dworcowej, prowadzący od dworca PKS do ul. Batorego, a od 17 czerwca pasażerowie korzystają z nowoczesnego Centrum Przesiadkowego.

W sobotę 20 lipca, do użytku zostanie oddany ostatni fragment remontowanej ulicy. Informacja o zakończeniu prac została zamieszczona na oficjalnym profilu facebookowym miasta:


Głównym wykonawcą była firma Skanska. Koszt inwestycji wyniósł 20 mln zł. Remont ul. Dworcowej wraz z budową Centrum Przesiadkowego jest częścią ogromnej inwestycji pod hasłem niskoemisyjnego transportu. W skład projektu wchodzi jeszcze m.in. modernizacja zajezdni MZK, wymiana taboru na elektryczny, modernizacja pętli autobusowych i budowa ładowarek, przebudowa wiaduktu kolejowego nad ulicą Batorego, przedłużenie tunelu pod torami.

Zobacz, jak wygląda Centrum Przesiadkowe


Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Jak kiedyś wyglądało Krosno Odrzańskie? Zobacz wyjątkowe, archiwalne zdjęcia

Jak kiedyś wyglądało Krosno Odrzańskie? Zobacz wyjątkowe, archiwalne zdjęcia

Dzień Rodziny w Zielonej Górze. Taka frekwencja to sukces! Co się działo?

Dzień Rodziny w Zielonej Górze. Taka frekwencja to sukces! Co się działo?

Oskar Paluch znów wskoczył na podium. Jest liderem na zapleczu

Oskar Paluch znów wskoczył na podium. Jest liderem na zapleczu

Zobacz również

Oskar Paluch znów wskoczył na podium. Jest liderem na zapleczu

Oskar Paluch znów wskoczył na podium. Jest liderem na zapleczu

TOP 15. Najtańsze auta spalinowe na polskim rynku

TOP 15. Najtańsze auta spalinowe na polskim rynku