1/6
Czytaj na kolejnych slajdach wyniku rankingu >>>
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Czytaj na kolejnych slajdach wyniku rankingu >>>





2/6
Najwięcej punktów w tegorocznej edycji rankingu „Równi w...
fot. Slawomir Seidler / Polskapresse

Najwięcej punktów w tegorocznej edycji rankingu „Równi w biznesie” zdobył Nałęczów Zdrój, co wynika z faktu, iż to właśnie jego produkt – woda Cisowianka – jest dostępna we wszystkich typach sklepów za mniej więcej tę samą cenę. Na podium znalazły się także Jurajska i Muszynianka.
– Wysoka pozycja Muszynianki cieszy współpracujących z nami Przedsiębiorców, którzy zdają sobie sprawę, że jest to jedyny producent w rankingu mający ograniczenia wydobywcze. Woda mineralna pochodzi z odwiertów w Muszynie, znajdujących się na terenie Popradzkiego Parku Krajobrazowego. Pomimo rosnącego popytu, producent nie jest w stanie rozlewać do butelek więcej wody niż pozwalają na to warunki naturalne. Nie przeszkadza mu to jednak w utrzymywaniu zrównoważonej polityki dystrybucyjnej i cenowej. Oferuje sklepom osiedlowym warunki zakupu nie gorsze niż dyskontom – podkreśla Jacek Owczarek, Członek Zarządu Grupy Eurocash.

Niedziela 29 lipca. Kolejna niedziela z zakazem handlu czy handlowa? Jak będzie z zakupami w sierpniu? Kliknij w ten tekst, a dowiesz się wszystkiego!

3/6
W pierwszej piątce producentów najrówniej traktujących...
fot. Fot. Slawomir Seidler / Polskapresse

W pierwszej piątce producentów najrówniej traktujących wszystkie kanały sprzedaży znalazła się też Coca-Cola Company z jej najpopularniejszą wodą Kropla Beskidu i Maspex, z lubianą szczególnie przez dzieci wodą Kubuś Waterrr. Producenci, którzy faworyzują handel wielkopowierzchniowy i dyskonty, uzyskali w rankingu najmniejszą liczbę punktów. W tej grupie znaleźli się tacy rynkowi giganci jak Danone (wody Żywiec Zdrój, Dobrowianka, Vitalinea, Evian) oraz Nestle (m.in. Nałęczowianka, Mazowszanka, Perrier, Vittel).

Niedziela 29 lipca. Kolejna niedziela z zakazem handlu czy handlowa? Jak będzie z zakupami w sierpniu? Kliknij w ten tekst, a dowiesz się wszystkiego!

4/6
Wyniki rankingu producentów wody ze względu na ich strategie...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Wyniki rankingu producentów wody ze względu na ich strategie stosowane wobec sklepów małoformatowych:
1. NAŁĘCZÓW ZDRÓJ 86 punktów
2. JURAJSKA 81punktów
3. MUSZYNIANKA 75 punktów
4. COCA COLA COMPANY 69 punktów
5. MASPEX 66 punktów
6. USTRONIANKA 52 punkty
7. DANONE 44 punkty
8. SAN BENEDETTO 37 punktów
9. NESTLE 26 punktów
10. INEX 17 punktów
Im więcej punktów, tym bardziej zrównoważona strategia.

Wybierasz się w ten weekend nad Bałtyk albo właśnie teraz rozpoczynasz urlop nad morzem? Sinice wykluczają kąpiel, ale nie wszędzie. Kliknij w ten tekst, a będziesz miał informacje na bieżąco - gdzie sanepid zamknął kąpielisko!

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Kibice Pogoni i Wisły w drodze na finał Pucharu Polski. Dużo zdjęć

Kibice Pogoni i Wisły w drodze na finał Pucharu Polski. Dużo zdjęć

Święto Flagi 2024 w Żaganiu! Z żołnierzami i harcerzami

Święto Flagi 2024 w Żaganiu! Z żołnierzami i harcerzami

Święto Narodowe Trzeciego Maja w Gorzowie. Będzie piknik, bieg i… nie tylko

Święto Narodowe Trzeciego Maja w Gorzowie. Będzie piknik, bieg i… nie tylko

Zobacz również

Rozpoczynamy Grand Tour, czas na Włochy. Etapy, faworyci, Polacy i historia!

Rozpoczynamy Grand Tour, czas na Włochy. Etapy, faworyci, Polacy i historia!

Nowy Renault Symbioz. Rodzinne auto w segmencie C

Nowy Renault Symbioz. Rodzinne auto w segmencie C