Coraz więcej osób w ostatnich latach korzystało z transportu kolejowego. Nowe szynobusy, inwestycje na peronach i dworcach spowodowały, że wracaliśmy do pociągów. By jeszcze bardziej kusić do podróżowania tym środkiem transportu, chcemy tworzyć podmiejskie i miejskie linie. Do tego potrzebne są nowe przystanki.
Polregio i urząd marszałkowski zgłosili do Ministerstwa Infrastruktury 27 propozycji budowy przystanków i modernizacji już istniejących.
Tylko cztery zostały uwzględnione, a dotyczą Grabika, Żar, Łagowa i Czerwieńska. Zadania w obu lubuskich stolicach czy w Nowej Soli nie zostały zaakceptowane. Dlaczego?
Coraz więcej osób w ostatnich latach korzystało z transportu kolejowego. Nowe szynobusy, inwestycje na peronach i dworcach spowodowały, że wracaliśmy do pociągów. By jeszcze bardziej kusić do podróżowania tym środkiem transportu, chcemy tworzyć podmiejskie i miejskie linie. Do tego potrzebne są nowe przystanki.