9/19
Przychody w 2018 roku: 4,73 mln zł...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

10. Sandecja Nowy Sącz

Przychody w 2018 roku: 4,73 mln zł
Miejsce w lidze: 4.
Średnia frekwencja: 1644

Źródła przychodów: komercyjne niepubliczne, z transmisji i premii krajowych oraz pozostałe były na zbliżonym poziomie i każde z nich stanowi około 30% wszystkich przychodów (łącznie 84%). Klub jako jedyny uzyskał przychody z transmisji i premii za wyniki sportowe zagraniczne w wysokości 474 tys. złotych (10%). Klub zajął 13. miejsce pod względem przychodów z transferów. Sandecja Nowy Sącz osiągnęła w sezonie 2018/2019 dziewiątą średnią frekwencję w lidze na poziomie 1 644 kibiców na mecz.

10/19
Przychody w 2018 roku: 5,19 mln zł...
fot. K_kapica_afk

9. Stal Mielec

Przychody w 2018 roku: 5,19 mln zł
Miejsce w lidze: 3.
Średnia frekwencja: 3162

Klub z Mielca zwiększył swoje przychody w stosunku do roku 2017 o około 20%. Ponad połowę przychodów stanowią przychody komercyjne niepubliczne – 54%. Drugim największym źródłem przychodów dla klubu była sprzedaż biletów i pozostałe wpływy z dnia meczu, które wyniosły 591 tys. zł. Przychody komercyjne od miasta stanowią trzecią pozycję wpływów (11%), tym samym łączne przychody komercyjne odpowiadają za 80% całości. Pozostałe poszczególne źródła nie przekraczają 10% łącznych przychodów. Klub zajął 4. miejsce pod względem przychodów z transferów (258 tys. zł).

Stal Mielec osiągnęła w sezonie 2018/2019 trzecią średnią frekwencję w lidze na poziomie 3 162 kibiców, co oznacza spadek o 10%.

11/19
Przychody w 2018 roku: 5,36 mln zł...
fot. Krzysztof Szymczak

8. ŁKS Łódź

Przychody w 2018 roku: 5,36 mln zł
Miejsce w lidze: 2. (awans)
Średnia frekwencja: 4556

Największą częścią przychodów klubu były przychody z dotacji, które wyniosły 1,8 mln zł (34%). Drugim źródłem, uzyskanym dzięki najwyższej odnotowanej średniej frekwencji w wysokości 4 556 kibiców na mecz, były przychody z tytułu dnia meczu - 1,1 mln zł (21%). Dobry wynik jest efektem sprzedaży biletów, karnetów, lóż VIP oraz cateringu na stadionie. Kolejnym strumieniem pod względem wielkości jest przychód z komercyjnych źródeł, które podobnie jak wpływy z dnia meczu wyniosły 1,1 mln (21%).

12/19
Przychody w 2018 roku: 5,36 mln zł...
fot. Piotrhukalo

7. Chojniczanka Chojnice

Przychody w 2018 roku: 5,36 mln zł
Miejsce w lidze: 10.
Średnia frekwencja: 1407

Chojniczanka praktycznie podwoiła swoje przychody w stosunku do roku 2017. Zdecydowanie największy przychód stanowią przychody komercyjnie – 84%. W ramach przychodów komercyjnych 747 tys.zł to dotacje. Pozostałe poszczególne źródła stanowiły jednostkowo 10% lub mniej całości. Klub nie posiada jednego, głównego sponsora, ale może liczyć na wsparcie około 130 partnerów biznesowych. Pod względem przychodów z transferów. zajął 5 miejsce.

MKS Chojniczanka osiągnęła w sezonie 2018/2019 średnią frekwencję na poziomie 1 407 kibiców, co oznacza spadek o 8% w stosunku do poprzedniego sezonu.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Kwiatowa Gala w Hali Akrobatycznej. Na kiermaszu roślin znowu tłumy |ZDJĘCIA|

Kwiatowa Gala w Hali Akrobatycznej. Na kiermaszu roślin znowu tłumy |ZDJĘCIA|

W Lesznie Górnym szykuje się niezwyky festiwal "Na styku kultur"

W Lesznie Górnym szykuje się niezwyky festiwal "Na styku kultur"

Ci celebryci dokonali publicznego coming outu. Oni nie wstydzą się swojej orientacji

Ci celebryci dokonali publicznego coming outu. Oni nie wstydzą się swojej orientacji

Zobacz również

Puchar Tymbarku. Już się nie mogą doczekać gry na stadionie PGE Narodowym!

Puchar Tymbarku. Już się nie mogą doczekać gry na stadionie PGE Narodowym!

Toyota Yaris Cross 2024. Teraz już tylko z hybrydami

Toyota Yaris Cross 2024. Teraz już tylko z hybrydami