1. Gazeta Lubuska
  2. Komunikaty
  3. WÓJT GMINY LUBRZALubrza dn. 26.04.2024 OGŁOSZENIE o...
Wróć do listy komunikatów

WÓJT GMINY LUBRZALubrza dn. 26.04.2024 OGŁOSZENIE o...

WÓJT GMINY LUBRZALubrza dn. 26.04.2024
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały
Rady Gminy Lubrza w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
gminy Lubrza w obrębie Przełazy
Informuję, iż w dniu 26.04.2024 r.rozpoczyna się okres zbierania uwag w procesie konsultacji społecznychdo projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubrza w obrębie Przełazy,który trwać będzie 30 dni i zakończy się w dniu 27.05.2024 r.Konsultacje prowadzone są na podstawie art. 8h, w związku z art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.).
Przeprowadzenie konsultacji polega na składaniu przez mieszkańców opinii, wniosków i uwag, do projektu uchwały Rady Gminy Lubrza w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubrza w obrębie Przełazy, w formie pisemnej na adres:Urzędu Gminy w Lubrzy 66-218 Lubrza, Os. Szkolne 13, lubśrodków komunikacji elektronicznejna adres e-mail:
[email protected], albo elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(t.j. Dz.U z 2024 r. poz. 307) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy.
Ponadto konsultacje społeczne zgodnie z art. 8i ustawyo planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym odbędą się podczas spotkania otwartego w dniu 13 maja 2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy w sali konferencyjnej o godz. 16:30, a także w siedzibie Urzędu Gminy w Lubrzy w pokoju nr 203 na pierwszym piętrze w terminie od 26.04.2024 r. do 27.05.2024 r. prowadzony będzie punkt konsultacyjny w godzinach pracy urzędu. Konsultacje mają na celu zapewnienie udziału interesariuszy, o których mowa w art. 8e ust. 2 i 3 ustawyo planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w przygotowaniu dokumentów dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubrza w obrębie Przełazy.
Jednocześnie na podstawie art. 39, w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam,o możliwości zapoznania się, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko z prognozą oddziaływania na środowisko, oraz z dokonanymi opiniami i uzgodnieniami. Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski do ww. dokumentu do Wójta Gminy Lubrza na piśmie na adres: Urzędu Gminy Lubrza, ??-??? Lubrza, Os. Szkolne ??, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres:[email protected], a także ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Lubrza z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy oraz adresu zamieszkania albo siedziby, a także oznaczenia nieruchomości, której uwaga lub wniosek dotyczy, w terminiedo dnia 27 maja 2024 r.Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych uwag i wniosków jest Wójt Gminy Lubrza.
/-/ WÓJT GMINY LUBRZA
Szczegółowe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych
uzyskanych w toku prowadzenia postepowań dotyczących sporządzenia aktów planistycznych
Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w związku z art. ?? ust. ? i ? Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) ????/??? z ?? kwietnia ???? r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy ??/??/WE (Dz.U.UE z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej „RODO” informuję, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lubrza, z siedzibą Os. Szkolne 13, 66-218 Lubrza.
2)Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres [email protected] lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3)Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych P. Piotra Lesiewicza, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez [email protected]. Z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
4)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu niezbędnym do realizacji zadań wynikających z praw i obowiązków podmiotu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. C i E „RODO”.